Scooter licht probleem

Skye

New Member
Ik heb net een nieuwe scooter gekocht. En 2 takt sym
Ik heb er een dag zonder problemen mee kunnen rijden. Alleen dag 2 ging hij raar doen. Als de scooter stationer loopt is er niks aan de hand. Maar zodra ik gas geef worden alle lampen minder fel en gaat de scooter stotteren en komen er klappen uit de uitlaat. Misschien handig om te weten. Als de scooter niet loopt branden de lampen ook. Soms doe ik me lampen steeds aan en uit. En dan worden de lampen weer feller en loopt de scooter goed. Na en tijdje worden de lampen minder fel en gaat de wcooter weer raar lopen. Kan iemand mij hiermee helpen
 
Advertisement - register to remove this

Wat is de spanning over de accu bij:
  • Enkel op contact.
  • Stationair draaiende motor.
  • Bij draaiende motor met wat gas geven.
Is de massaverbinding van je motorblok in orde?
Doet je elektrische start het wel goed en neemt hij de motor vlotjes mee of heeft hij moeite de boel rond te krijgen?
 
Wat is de spanning over de accu bij:
  • Enkel op contact.
  • Stationair draaiende motor.
  • Bij draaiende motor met wat gas geven.
Is de massaverbinding van je motorblok in orde?
Doet je elektrische start het wel goed en neemt hij de motor vlotjes mee of heeft hij moeite de boel rond te krijgen?
De start moter krijgt de moter niet rond
 
De start moter krijgt de moter niet rond
Wel handig als je dit bij je initiele post al had aangegeven!

Dit is dus een teken van een lege accu omdat hij misschien niet goed geladen wordt of dat de accu simpelweg slecht is of de massa van je motorblok is niet in orde.

Dus begin met meten en controleren zoals wij hierboven al aangaven.
 
Wel handig als je dit bij je initiele post al had aangegeven!

Dit is dus een teken van een lege accu omdat hij misschien niet goed geladen wordt of dat de accu simpelweg slecht is of de massa van je motorblok is niet in orde.

Dus begin met meten en controleren zoals wij hierboven al aangaven.
Top bedankt ga ik doen
 
Back
Top