setup vraagje wil graag eens horen wat anderen vinden

markdesign

Well-Known Member
ik rijd nu

giannelli next
50cc std
ontgrensd vario 7,5 mixed 8,5 gr rollen
ontgrensde cdi van stage6( merk dr geen fluit van)

snelheid 75, soms 80 =) trekkracht top met de giannelli next

oke oke oke 7 mei ben ik jarig, 3 mei vieren we t hier thuis omdat meoudere zus dan jarig is;p

dan ga ik geld innen uiteraard
en ga ik dit kopen:

Doppler S3R Chroom uitlaat
17,5 Carb van motoforce, nie duur vind ik best:)
17,5 spruitstukje

van een maat krijg ik zijn oude 50 cc snel,
en voor mn verjaardag krijg ik ook zooi spuitlak enzo want moet herspoten worden. maar t belangrijke: Power1 racing variateur

dus op een rijtje:

50cc snel
Doppler S3R Chrome
17,5 carb
17,5 spruitstukje
sproeier????
rolletjes????

Volgens kenny, die van de 50 cc snel
kan je bij goed afstellen er 90 mee gaan en 80 word er makkelijk mee behaald( eerlijk voor peugeot is dit een wonder met 50 cc "kijkt triest")

maar wat denken jullie hier nou van? word dit echt 90 km/u bij goede afstelling? of zou het nog harder willen?

hoor het graag
Groetjes
 
Advertisement - register to remove this

Welke cilinder versta jij onder 50snel?
Aangezien een dr50 oid niet echt 'sneller' is als een standaard cilinder...

50cc cilinders die 'meer' vermogen hebben zijn vaak aluminium cilinders.
 
Zoals MHR50

Maar ik zou een Dell'Orto 17.5mm nemen veel beter af te stellen dan een MF.
En met 17.5 merk je bijna niks op je Peugeot hoor ;)
Allen met 19mm/21mm carb.

Ik zou eerder een Yasuni R of Polini For Race nemen voor de goeie prestaties ipv. doppler

Vario is opzich wel een goede keuze.
Slijtvaste vario en behoorlijk goed;)
 
idd standaard spruitstuk zit met boutjes op de carburateur
dus die moet je vervangen voor een met een rubbere aansluitstuk er op
van doppler dacht ik
en carburateur van Dell'Orto 17,5 zijn ook niet duur
ik heb er een voor 45 € gekocht moest er alleen zelf een vacuum aansluiting op zetten
 
nee je kan 17,5 spruitstukken die eruit zien als de standaard spruitstukken kopen van motoforce dat wel:) maar waarom ik die wil, nou lekker cheap..

en ipv de doppler eh, is de stage 6 pro replica niet zo'n goed idee ofwel? ik zou wel de gewone pro willen kopen, maar vind dat nog even te duur:)

betreft de 50 snel, zal ik egt niet weten welke die is.
een gozer die ik ken geeft die zondag aan mij, en hij kon er 90 mee
hij heeft nouja had(www.speedfighters.nl zie zn project pagina maar) hetzelfde blok als mij

gewoon het standaars speedfight 2/vivacity blok

iemand goede suggesties voor uitlaten onder de 150 euro die GOED presteren?

Chroom is altijd wel handig:D
bedankt voor de reacties!
 
Zal weinig verschil in zitten... Heel weinig.
waarom dan?

t is een ontgrensde cilinder. die standaard van peugeot schijnt je hele scooter te begrenzen

en kenny kon ook 90 met de 50 snel dus ik dan ook met juiste afstelling=)
t is tenslotte zijn cilinder geweest.

alles beter dan 75/80 met mijn std cilinder:p
 
dat iemand anders dat rijd wil nie zegge dat jou dat ook lukt :)
elke scooter is anders.

en een DR50cc "snel" is niets anders dan een standaard cilinder met een andere naam en een iets leukere timing :)
 
nja bedankt voor de reacties allemaal:) ik zal soon ff plaatsen hierzo wat 't resultaat is,
alleen heb ik een vivacity teller die maar tot 80 gaat.. maar dit bereikt die nooit, als ik met die DR nog verder ga met t metertje danweten we genoeg dat de dr sneller is:p en andrs maar DR70 nietwaar!
 
die maat van je zit maar dik te lullen, een dr50 is niks sneller als een std cilinder... zeg hem hou dat ding maar en koop een leuke dr70 en dan haal je goed afgesteld de 90 wel en heb je er nog een berg koppel bij ook

wat heeft iedereen toch met 50 snel?? :S als jij je scooter nou eens fatsoenlijk afstelt, rij je misschien die maatr van je er ook wel uit met je standaard cilindertje
 
die maat van je zit maar dik te lullen, een dr50 is niks sneller als een std cilinder... zeg hem hou dat ding maar en koop een leuke dr70 en dan haal je goed afgesteld de 90 wel en heb je er nog een berg koppel bij ook

wat heeft iedereen toch met 50 snel?? :S als jij je scooter nou eens fatsoenlijk afstelt, rij je misschien die maatr van je er ook wel uit met je standaard cilindertje

oke oke ik bestel morgen de DR70 die bijna overal verdwene is vn de shops-.-

maar ik rijd giannelli NEXT, zou ik deze gewoon kunnen behouden bij die DR70? en zou die dan nog lekkerder gaan trekken?
of is het noodzakelijk een andere uitlaat te nemen? bij een andere uitlaat ga ik niet hoger dan 130
vind ik genoeg geld

en even opgezocht de tecnigas RS70 (70cc uitlaat) is exact tzelfde als de yas. R dus kan ik die beter nemen? of gewoon next blijven?
 
Back
Top