Ik wil graag een namaak zip (china zip), welk model moet ik hebben?

Liam05

Member
Ik ben al even opzoek naar de modelnaam van gewoon een namaak zip, een kopie. Ik heb er nu al 1 gevonden, de la souris city, nu vraag ik mij alleen af waar ik onderdelen voor deze scooter kan kopen. Ik kan online er namelijk niks over vinden... en is la souris ook echt het scootermerk? of moet ik via iets anders zoeken?
 
Advertisement - register to remove this

Liam,

het lijkt me beter dat je even door spaart, want goedkoop is vaak duurkoop.
Vooral als je zelf geen ervaring hebt met het sleutelen aan scooters, zou ik toch gaan voor een Piaggio Zip.

Want wat heb je aan goedkope onderdelen als je de scooter vaker een beurtje moet geven of hem zelfs ervoor moet wegbrengen?
Een Chineesje heeft nu eenmaal meer "liefde" nodig en als je die "liefde" niet zelf kunt geven, breng je ,je winst naar de scooterzaak.
 
ik weet niet of jij het onderhoud zelf kan doen, en La Souris heeft een slechte naam v.w.b. service en deskundigheid.
garantie is er feitelijk niet, en je loopt ook kans dat ze de service beurten afraffelen en jij vervolgens de schuld krijgt van de gevolgen daarvan (is geen grap).

als je het onderhoud wel zelf kan doen, dan kun je met de city wel degelijk goedkoop uit de voeten door qua onderdelen bij AGM te zoeken (groter en beter netwerk qua dealers en onderdelen dan LS).
of je koopt t AGM model bij een goede scooterzaak (garantie) en leert gaandeweg jezelf een leuke sleutel-hobby aan :)
ben je echt afhankelijk van je scooter, dan loont meer investeren in een echte merkscooter wel degelijk, en zou ik je aanraden die zip kopie te laten staan...
 
Back
Top