Ik ga op reis en neem mee...

Status
Not open for further replies.
fijne vakantie he en wat je ook gaat doen.

mischien zie ik je morgen wel in den helder

er is nu kermis en vrijdag, zaterdag, zondag 1 euro elke actractie,

of ga je naar de vlootdagen ofzo?
 
Miles > thx daar heb ik wat aan :) Dat van de afsluitdijk enzo had ik wel ff kunnen bedenken maarja toch bedankt :P
Ik ga ff weekje bij me moeder langs die dr sinds do staat, daarna weer aan t werk hier :(

area 51 shot > tja kijk naar een Phantom met Compaq enzo erop :) Zie je die, toeter ff ofzo dan stop ik wel even misschien :P
 
Als ik een Compaq phantom zou zien, zou ik hem rammen.... mja wie ben ik :rolleyes:

veel plezier daarzo :D wij gaan naar terschelling...kom is langs :)
 
Originally posted by Hugo
Als ik een Compaq phantom zou zien, zou ik hem rammen.... mja wie ben ik :rolleyes:

veel plezier daarzo :D wij gaan naar terschelling...kom is langs :)
Ja jij wel :) Is goed ik kom wel ff me scoot ombouwen tot boot :)

LX > die kun je daar ook kopen :P
 
Het is altijd goed om alvast onderweg een voorraadje te hebben aangezien er onderweg op boot ofzo ook nog wel leuk vrouwenspul loopt :W

Oja, afsluitdijk avontuurtje heb ik ook 's gedaan op m'n oude rush, doe ik nooit weer!
 
- een kaart van nl, 3.69 E bij de benzineboer.
- {! CONDOOMS {!
- bandenplakset.

hoe je banden plakken?
eerst gat groter maken met het priemachtige stuk greedschap dat je erbij heb gekocht.
daarna worstprop vastpakken met priemschroef.
dubbelgevouwen vastpakken trouwens en erin duwen.
bandoppompe, uitsteeksels afknippe, sjeezen :)

- gsm
- AL JE GEREEDSCHAP
- het telefoonnummer van een brommerboer die je eventueel kan opbelle om je op te halen als ie vastnaait oid.
- pleepapier

en voor de rest het basic spul
 
Euhm... voor het geval jullie het even vergeten zijn: dit topic is al iets van 2 maanden oud... en dan heb ik het dus over de laatste repley voordat Teunios repleyde... :rolleyes:

Niet dat het geen leuk topic is hoor, alleen een beetje nutteloos aangezien ie waarschijnlijk allang van vakantie terug is :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top