eurokit
Broem Broem Pff Pff
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=1024
Volgens mij is dit een immitatie van het orgineel van de eerste aluminium cilinders..
Ik zag trouwens dat peugeot bij de latere versies was overgegaan op gietijzer.. Blijkbaar was dat goedkoper ofzo.. Maar heb persoonlijk zeer goede ervaring met die nikasyl alu peugeot cilinders.. Alleen of dit nou echt aan het orgineel kan tippen??
Heeft er iemand al eens hiermee gereden? Die kit ziet er overigens wel ` netjes` eruit.. Beter i.i.g dan een standaard piaggio 2011 cilinder..
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=8604
En deze DMP.. De reden waarom ik die aantrekkelijk vind is dat deze kit er ook goed eruit ziet.. Kwa prijs ook.. En betreft die 60cc.. Ja een 70cc wil ik niet, dat zuipt mij gewoon teveel en meestal kom je al snel bij de DR70 die een snellere timing heeft als de orginele cilinder.. Ik zoek dus gewoon een opgeboorde orginele 50cc cilinder als die bestaat.
60cc is gewoon net wat leuker dan de orginele 50cc boring.. Ik wil er zeker niet te hard mee kunnen. Liefste gewoon niet harder dan 75km/u.. En 60cc geef je net wat meer optrek power.. Maar ik ben alleen een beetje bang dat het meer richting de DR50 gaat.. Niet dat die snel gaan hoor.. Maar 10 km/u harder kan ik er gewoon niet erbij hebben.. Vind het wel goed zo als de scooter al 70km/u kan helen..
Volgens mij is dit een immitatie van het orgineel van de eerste aluminium cilinders..
Ik zag trouwens dat peugeot bij de latere versies was overgegaan op gietijzer.. Blijkbaar was dat goedkoper ofzo.. Maar heb persoonlijk zeer goede ervaring met die nikasyl alu peugeot cilinders.. Alleen of dit nou echt aan het orgineel kan tippen??
Heeft er iemand al eens hiermee gereden? Die kit ziet er overigens wel ` netjes` eruit.. Beter i.i.g dan een standaard piaggio 2011 cilinder..
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=8604
En deze DMP.. De reden waarom ik die aantrekkelijk vind is dat deze kit er ook goed eruit ziet.. Kwa prijs ook.. En betreft die 60cc.. Ja een 70cc wil ik niet, dat zuipt mij gewoon teveel en meestal kom je al snel bij de DR70 die een snellere timing heeft als de orginele cilinder.. Ik zoek dus gewoon een opgeboorde orginele 50cc cilinder als die bestaat.
60cc is gewoon net wat leuker dan de orginele 50cc boring.. Ik wil er zeker niet te hard mee kunnen. Liefste gewoon niet harder dan 75km/u.. En 60cc geef je net wat meer optrek power.. Maar ik ben alleen een beetje bang dat het meer richting de DR50 gaat.. Niet dat die snel gaan hoor.. Maar 10 km/u harder kan ik er gewoon niet erbij hebben.. Vind het wel goed zo als de scooter al 70km/u kan helen..