Zip heeft iemand ervaring met deze 70cc??

Advertisement - register to remove this

welke raad u dan meer aan
mozely 72cc of 70cc dmp ??
kwa minder geluid dat politie het ni hoord of maakt da ni zoveel uit bij rollerbank ofso
Post automatically merged:

Ik heb niets met 4t
welke raad u dan meer aan
mozely 72cc of 70cc dmp ??
kwa minder geluid dat politie het ni hoord of maakt da ni zoveel uit bij rollerbank ofso
 
Mezoly en DMP is allebei aziatische import. Kan best goed gaan als je geluk hebt. Als je meer zekerheid wil, koop je een A-merk.
welke bedoelje met a merk ??

en zal dmp of mezoly opvallen via geluid ?? sommige zeggen dat het te zwaar geluid geeft sommigen zeggen bijna zelfde geluid als 50cc is dat dan ook zo ik zou graag min mogelijk zwaar geluid willen dat het bij rollerbank ni teveel gedachtes gaat brengen dat er 70cc in zit
 
DR, Polini, Malossi zijn A-merken.

Geluid wordt iets zwaarder. Valt niet echt op. Maar als je je zorgen maakt om rollenbanken kan je beter 50cc blijven rijden. Je moet die 70cc natuurlijk ook nog werkend zien te krijgen.
 
Welke zijn ietske zwaarder bij alle 70cc of bij A-merken ik wil betere optrek bij men scooter. Er is ni zoveel rollerbank in het gebied waar ik woon dus zou beste 70cc monteren. Start krijg ik het wel denk ik heb ook een naraku nokkenas gekocht voor betere optrek met 70cc nu is de vraag welke is beste kwa min mogelijk geluid heb ook een 72cc mezoly ge vonde zal da veel verschil maaken met 70cc kwa geluid ?? En heb afstands bedinging cdi dus denk wel dat die geen boete gaat krijge op rollerbank maar wil ni dat de politie verdacht is kwa geluid van de scooter.

Alvast bedankt voor u antwoord
DR, Polini, Malossi zijn A-merken.

Geluid wordt iets zwaarder. Valt niet echt op. Maar als je je zorgen maakt om rollenbanken kan je beter 50cc blijven rijden. Je moet die 70cc natuurlijk ook nog werkend zien te krijgen.
 
isgoed heel erg bedankt voor u antwoord dan ga ik verder met mezoly 72cc

welke is beter volgens you deze of de volgende 72cc of 70cc
Geluid is hetzelfde bij al die cilinders. Het is niet zo dat een DMP veel minder geluid maakt dan een Malossi.




 
Als je je er toch zo'n zorgen om maakt he... Laat lekker gewoon het origineel zitten.

Als hij rollenbank veilig moet zijn weet ik ook niet zo goed wat je met een grotere cilinder moet.

Kwaliteit is bij die cilinders gewoon allemaal hetzelfde. Chinese prut.
 
Last edited:
Mezoly en Dmp, weg er mee.
Daar wil je niet aan beginnen als je een betrouwbare cilinder zoekt.
Dan zou ik zelf op zijn minst voor een Naraku gaan of voor 2 tientjes meer een A merk.
Als je er toch een aantal jaar mee rijd dan is die 2 tienen ook snel terug verdiend natuurlijk.
Met die Mezoly en Dmp ga je gegarandeerd meer gezeik krijgen dan met een A merk,
en dat voor 2 of 3 tienen extra op de aanschafprijs.
Dat is goedkoper dan de pechhulp van de Anwb .
 
Mezoly en Dmp, weg er mee.
Daar wil je niet aan beginnen als je een betrouwbare cilinder zoekt.
Dan zou ik zelf op zijn minst voor een Naraku gaan of voor 2 tientjes meer een A merk.
Als je er toch een aantal jaar mee rijd dan is die 2 tienen ook snel terug verdiend natuurlijk.
Met die Mezoly en Dmp ga je gegarandeerd meer gezeik krijgen dan met een A merk,
en dat voor 2 of 3 tienen extra op de aanschafprijs.
Dat is goedkoper dan de pechhulp van de Anwb .
Heb al mezoly 72cc besteld dus we gonne see if its steal of deal ik hoop dat het goe gaat zijn met een naraku nokkenas we gaan zien toch iedereen bedankt voor julie help en antwoorden.
 
Back
Top