Iemand ervaring met goedkope voorremmen?

Tzerretje

New Member
Sinds kort is mijn voorrem (het knijp/handvat gedeelte) aan vervanging toe. Hele systeem voorgelopen en deels vervangen maar het komt reeds niet op druk (alles voor de rest vervangen en werkt). Vroeg mij af of iemand problemen heeft gehad met de goedkopere remhendels/hoofdremcilinderconstructies. Ik hoef niet iets van super goede kwaliteit, als het maar werkt.
 
Advertisement - register to remove this

Sinds kort is mijn voorrem (het knijp/handvat gedeelte) aan vervanging toe. Hele systeem voorgelopen en deels vervangen maar het komt reeds niet op druk (alles voor de rest vervangen en werkt). Vroeg mij af of iemand problemen heeft gehad met de goedkopere remhendels/hoofdremcilinderconstructies. Ik hoef niet iets van super goede kwaliteit, als het maar werkt.
En rem moet goed zijn. Dus ik zou gewoon een betrouwbare rem halen geen zooi.
Gewoon de orginele rem
 
Om welke brommer gaat het? Op de meeste brommers, al helemaal moderne zit een ching chang chong rem. Deze werken over het algemeen prima

Klopt wel hoor...

Mooi voorbeeld is de Heng Tong remklauw welke op o.a. Peugeots scooters zit gemonteerd!
Het hoeft dus niet per definitie verkeerd spul te zijn van een mindere kwaliteit..

Dit gezegd hebbende is het natuurlijk wel verstandig om de juiste te plaatsen.
Maar goed, dit moet je uiteraard zelf beslissen!
 
Om welke brommer gaat het? Op de meeste brommers, al helemaal moderne zit een ching chang chong rem. Deze werken over het algemeen prima
Gaat om een yamaha tzr uit 2008, heeft tot heel recent een goede ajp pomp gehad. Zat er aan te denken om inderdaad een vervanging rempomp van een ander scooter model te kopen. Omdat het op die scooters ook lang mee gaat zal het wel prima zijn op de mijne.
 
Sinds kort is mijn voorrem (het knijp/handvat gedeelte) aan vervanging toe. Hele systeem voorgelopen en deels vervangen maar het komt reeds niet op druk (alles voor de rest vervangen en werkt). Vroeg mij af of iemand problemen heeft gehad met de goedkopere remhendels/hoofdremcilinderconstructies. Ik hoef niet iets van super goede kwaliteit, als het maar werkt.


Moet je kijken of dat die van een speedfight 2 het zelfde is.. (als deze ook AJP is)
 
Back
Top