This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Iemand beetje vodka?

MysticSoul

ChiLL-MoDE
Winnaar 'wodka-marathon' drinkt zich dood

MOSKOU - De winnaar van een 'wodka-marathon' in de Russische stad Volgodonsk heeft zijn prijs niet in ontvangst kunnen nemen, omdat hij zich letterlijk dooddronk. Zijn vijf rivalen belandden in het ziekenhuis, zo berichtte het persbureau Itar-Tass woensdag.

Toen de winnaar zijn prijs, tien flessen wodka, wilde ophalen, viel hij ter plekke dood neer. Het Openbaar Ministerie gaat de organisatoren van de wedstrijd voor doodslag vervolgen. De deelnemers van de wedstrijd werden in een bar uitgenodigd zoveel mogelijk halveliterglazen wodka te drinken. Ze mochten er worst en brood bij eten.

Het is niet bekend hoeveel de drinkebroers achterover hebben geslagen. In Rusland is het niet ongewoon dat een mannelijke drinker op een avond een liter tot zich neemt. In 2002 overleden 40.000 Russen aan alcoholvergiftiging.

-> Stelletje zieke geesten die russen 8P
 
Last edited:
Ach, er heeft zelfs iemand zichzelf eens dood gedronken aan water.

Geen geintje...
 
Last edited:
kan jij 1 fles pure wodka op? koel
wel met alleen ijs drinken dan he... en hoeveel Liter? 0.7?

mja drink het wel vaak... lekker een glaasje Pierre met ijs. Maar nooit teveel want tja, dan ga je
 
1x 0.7 liter wodka op , gevolg : 2 uur lang barfen en slapen op de wc...

Echt knap dat ie zo veel op kan drinken..

En Xander ; Watervergiftiging zuigt
 
Vant weekend een 0,7 literfles Ursus op gemixt met redbull, gevolg check Dronken topic :X.

Nooit meer dus...
 
Ik heb ook een keer een fles wodka alleen soldaat gemaakt. Was echt te naar de klote en heb alles hard uitgekotst. Ik vraag me echt af hoeveel halve liter glazen die kerel gezopen zou hebben
 
Ik reken zulke dingen altijd maar even om naar bier, das makkelijker te begrijpen. Nou 1 liter fles schijnt daar normaal te zijn. Laat ik even uitgaan van 40% alcohol, dat is dan dus 8 liter bier, wat neerkomt op ongeveer 32-40 bier. Mwa, tis dus te doen
 
maar denk dat vooral het er niks bij drinken het de das omdoet, al ga je het mixxen trek je het volgens mij veel langer, hoewel het voor je lichaam nog steeds even verneukt is .
ps 1 fles lukt nog wel verspreid over avondje..
 
Mja en die lui die de boel georganiseerd hebben die worden in de cel gesmeten en weet ik het wat nog meer. Russische wetgeving gezien dan. Das niet niks. Maar halve liter glazen? Jemig. Halve liter bier kan ik nog niet zo 1 2 3 wegzuipen. Ook niet met brood en worst. Halve garen.
 
Originally posted by Opzorp
Ik heb ook een keer een fles wodka alleen soldaat gemaakt. Was echt te naar de klote en heb alles hard uitgekotst. Ik vraag me echt af hoeveel halve liter glazen die kerel gezopen zou hebben

Nieuwe info:
De wedstrijd duurde dertig tot veertig minuten. De winnaar zou drie halve-literfless wodka hebben gedronken.

Dat in een half uurtje, tikt wel aan dacht ik