IDSM / Duitse Stage6 Cup - 4/5 aug. Spa

ik heb me ook prima vermaakt moest wel weer een beetje afstellen en toen het eindelijk lekker begon te gaan hielden m'n remmen er helaas mee op. ondanks dat alles een mooie dag
 
na me vakantie keek ik op het forum en zag ik dat er gereden kon worden op spa.
me scooter stond nog bij de veerring man die kon ik pas vrijdag avond ophalen.
dus zaterdag 10 uur opgestaan heledag werken en toen ik dacht dat ik bijna klaar was met werken en alles inladen,bleek dat de helmen van mij en said nat hadden gestaan .
die van said was helemaal beschimmelt en zijn handschoenen ook .
die van mij was niet beschimmelt maar stonk muf .
ik moest om elf uur s avonds die voerring nog uitwassen en droog maken. dus om 2 uur was ik klaar en toen dacht ik we kunnen nu beter aanrijden
effe douchen eten maken en said wakker bellen
dus om 6 uur kwanem we aan op spa
eerste training me veerring proberen af te stellen en de scooter ook en het ging best lekker.

1e race ik en niels moesten omdat we geen tijd trainig hadden gereden achteraan starten ik reed al goed naar voor en niels die reed met me mee
alleen omdat me scooter op het rechte stuk bijna uitviel moest ik opgeven .

2e race de fout gevonden door het makkelijk denken van mitschell
alleen omdat ik al veel andere dingen geprobeert had klopte mijn afstelling niet meer .
maar omdat het pas net voor de wedstrijd opgelost was had ik me afstelling niet terug kunnen zetten dus ging met 12.400 toeren de baan op
maar d laatste 2 rondes kon ik niet meer ik was helemaal op en moest veel te veel geven en moest een plaatsje terug geven op die gast met die kiesler zip.
al met al een leuk dagje en ga zeker weer een keer vaker idsm rijden

owja en wat gaan die gasten op die grote wielen cup plat door de bocht
echt bruut
 
super dagje gehad.

1e manche ging het niet weet niet waar het aan lag,scooter draaide 1000 toeren te weinig.
Als laatste gestart als 18e geeindigd,(niet iets om trots op te zijn)

2e manche ging het beter een goede start.weer als laatste gestart maar als 11e de 1e bocht door.
heb een tijdje 7e gereden totdat mijn kneepad bleef steken in die gleuf in de korte linkse bocht dus bijna op mijn bek.
toen een paar plaatsen af moeten staan daar. en toen nog weer een paar man ingehaald maar weet uit eindelijk niet meer waar ik gefinisht ben.

maar alsnog een top dagje gehad
 
Last edited:
Back
Top