IDSM / Duitse Stage6 Cup - 4/5 aug. Spa

Inne..

Ik denk dat we zondag dan gewoon lekker achteraan gaan starten richard... Enig idee in welke klasse we starten? Ik zie echt 10 stage6 klassen ofzo ;)

Ik neem aan de stage 6 racing klasse?

09:15 - 09:30 Warm Up Stage6
09:30 - 10:00 1. Lauf Klassen 1+4
10:00 - 10:30 1. Lauf Klasse 2
10:30 - 11:00 1. Lauf Klasse 3
11:00 - 11:30 1. Lauf Stage6 Offen
11:30 - 12:00 1. Lauf Stage6 Sport
12:00 - 12:30 1. Lauf Stage6 Racing

S6 NL Cup racers vallen in de Racing klasse :)

Open klasse is voor mensen met andere onderdelen als Stage6 en de Sport klasse is voor S6 Sport cilinders

ga je mee dan sander :p zondag ??? anders ga ik zelfs vrijdag denk ik al :P (je moet wat te doen hebben toch :p ) Verder achteraan starten is geen probleem, (ben ik toch al gewend :P :P) hebben we wat om voorruit te werken ;).
Kost wel 60 euro zover ik het begrijp uit het topic mag alleen wel aan nemen dat dat geld voor de zaterdag en zondag :P

Ik moet zaterdag werken... dus dat word dan redelijk lastig :(

Zondag wil ik opzich best graag aan de start staan.... Ik ga eens informeren of ik iets kan regelen op werk...:)

ik ga voor 80 % ook licht alleen nog even aan de cash maar komt waarschijnlijk goed

ik ga er samen emt patrick heen en hopelijk kunnen we die duitser even laten zien dat NL nog steeds kan boeken!!!!!

Richard sander mitchell en ik team nederland ole oleee..!! haahaha
mitch en ik rijden vrijdag rond 7en hier weg met de auto die om de 20 km nieuw water nodig heb:P:P en ik ga voor een beker!

mitchell ik zal morgen avond wel even ergens teflonbussen voor je subframe laten draaien. want die standaard rubbers is echt niet meer te doen!!

zo mitch heb je toch vrij kunnen regelen dan :P
Wel een beter tijdstip van vertrek dan 2000 ofzo ;) We moeten maar effe bellen ofzo :) Waar we elkaar tegen gaan komen onderweg :)

Sander beter regel je gewoon vrij !!!! :) scoot kan mee alvast natuurlijk, let me know :)

ff concreet antwoord op inschrijfgeld :
60 Euro voor de Stage6 Cup en 60 Euro voor de IDSM. Als je beide wil rijden is het 100 Euro ipv 120 Euro. (Inschrijfgeld is voor beide dagen).

Endurance is 90 Euro / team

wat is IDSM precies?? soort van open70??

edit: al gevonden, [ame="http://youtube.com/watch?v=1KfogFyQpLA"]YouTube - Scooter Racing by Scooter-Attack IDSM 2005 Rennen[/ame]

Back