This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

IDSM / Duitse Stage6 Cup - 4/5 aug. Spa

vind alleen de stage 6 race wel leuk genoeg en misschien de endurance er nog bij maar dat zien we daar wel

Zou graag rijden op zondag maar ik krijg de brommert niet optijd goed daarvoor...balen ;(

@ Razma : kan je nog even uitvissen als we de zaterdagmiddag nog kunnen inschrijven voor de endu?
geen vermelding hierover in timing...

En moeten we een daglicentie nemen ofzo?

tijdschema!!!!

12:00 - 13:00 MITTAGSPAUSE
13:00 - 13:15 Zeittraining Stage6 Offen
13:15 - 13:30 Zeittraining Stage6 Sport
13:30 - 13:45 Zeittraining Stage6 Racing
14:00 - 18:00 Langstrecke

ja, maar timmy bedoeld volgens mij, of er een training is voor de endurance? of is het gewoon aan de start verschijnen en meteen knallen?

nee, dat is de kwalificatie voor zondag. Er is geen training of tijdstraining voor de endurance voor zover ik weet.

@ Kaze: echt geen idee, ik veronderstel van wel

wat si dan eigenlijk eht verschil tussen de stage 6 en idsm?

want snap daar niks van zeker echt typisch iets voor duitsers

wat si dan eigenlijk eht verschil tussen de stage 6 en idsm?

want snap daar niks van zeker echt typisch iets voor duitsers

denk aan : verschil tussen stage 6 en yasuni open klasse
en nee.. dat komt niet van bij de duitsers *D

nou brommer gist af hup de testbank op samen met pronkie en ineens een raar scherp knarsend geluid. Cilinder ? nee me krukas . DIng uitelkaar gehaald en bleek dat de wangen uitelkaar zijn gegaan Kortom niet goed geperst vermoeden wij.
(edit het is de duurste versie, dus niet de goedkope as ook nog , en 4 races oud maar )

VErder is er namelijk helemaal niets te zien aan dat ding.

DUs denk dat ik spa wel kan vergeten

DUs denk dat ik spa wel kan vergeten

tuurlijk niet.. haha vandaag de hele dag om een krukas te kopen.. vanacht de hele nacht om hem in elkaar te zetten, morgen slaperig naar spa rijden. we zijn daar vroeg en michell heeft z'n hele gereedschaps kar bij zich dus daar kunnen de puntjes op de i worden gezet.
en dan slapen tot zaterdag... 2 vrije trainingen voor de afstelling..

mitchell heeft helemala niet de gereedschaps kar mee, want die heb ik nodig. En aangezien die ..... vriendjes van mitchell. me sleutel 10 kwijt zijn. en me punttang en m6 inbus hebben gemold. Krijgt ie em al helemaal niet mee!!

Ik ben trouwens morgen trainen om amsterdam, nog meer mensen die even langs komen knallen.

Demp..: Misschien kom ik effe kijken

Richard: Dat komt wel goed.. morgenochtend sta ik desnoods om 6 uur op om het hok even af te stellen & de puntjes op de I te zetten