ICE LC Project

hr 2 is echt :~ zeker die lasnaden (nou wel niet zo goed te zien)

Suc6 met je spul, btw: hoe ga je het laten uitdeuken? met zo'n gas in de kartshop ofzo?

Flesje UitlaatUitDeuksel van Leertouwer.

Ik hoef geen pm's meer over uitdeuken ,want dat gebeurt toch niet voor anderen.Heb al eens een golf aan pm's erover gehad.

Bas@ICE said:
Flesje UitlaatUitDeuksel van Leertouwer.

Ik hoef geen pm's meer over uitdeuken ,want dat gebeurt toch niet voor anderen.Heb al eens een golf aan pm's erover gehad.

ja wat dacht je dan zelf. zet bv gewoon een link van zo'n foto hier en dan zeg je ook waar je het haalt enzo en de normale mensen sturen dan geen pm's +ralf+

Lekker bezig :)

Je scooter lijkt net de mijne ook helemaal onder het stof :D Maar zoals ik al eerder aangaf. Weet nog relaxte dealer met goedkopere prijzen dan op I-net mocht je interesse hebben moet je ff zeggen

Zow, hij hangt nu goed :) Op fotos ziet het er niet zo mooi uit maar in het echt staat het echt vet zo'n grote radiateur en die voetplaatdingens weg.

Dus kan ik de ijzeren dingen ff gaan tekenen zodat Rolf@jaguar ze kan lassen :P , tis niet veel bijzonders maarja ik kan zelf niet lassen.

10.jpg

8.jpg

11.jpg

6.jpg

omkeren die radiateur. Op deze manier, komt de koelslang tegen je voorwiel aan. Dat rijd niet fijn, en is zeker niet aan te raden. foto 6.jpg

8.jpg

Voor de rest zou ik nog proberen, je radiateur iets meer richting je blok te krijgen.. Een beetje in de < inham waar eerst je treeplank wat. (zie foto 8.jpg

Rad draai ik om, maar dit was ff om pas te maken zodat ik de maten heb voor mn ophanging die nog gemaakt moet worden :)
Dus dat luistert allemaal niet zo nauw :)
Radiateur komt iets meer naar het blok toe maar niet veel, aangezien er ook nog kapjes zitten.

Toch maar besloten om de voorkap en het beelschild aan elkaar te plakken :) , beetje nutteloos om er een foto van te plaatsen maar ach..

kappen4.jpg

Bedoeling is dus om alles mooi vloeiend over te laten lopen :P
Verder maak ik de kap ff wat anders op de plek waar normaal dat lelijke zwarte ding zit.

brilliant idee van je voorkap etc vin ut tog maar verdach veel op area gaan lijkenen merjeh vet project volg het al van begin dus 5sterretjes;)

Kaz....

Sr said:
bas we horen nooit meer iets van je underseat :X ;(

Gelieve niet alles 10x te vragen, als bas er mee bezig is, of voortgang boekt zal hij dit zelf aangeven, je begint nu tamelijk irritant te worden namelijk

verder vind ik het vet om je weer bezig te zien bas, kweetnog dat je bij ruben binnenkwam met je area kapje:P

Back