ICE LC Project

Er komt een plexiglas plaat voor met een freeswerkje erin.Die zal meegespoten worden in de kleur van de kappen :) Rad zelf spuit ik zwart na het parelen.Dus het directe koel oppervlak wordt een heel stuk kleiner :)

Ontwerpje voor de voorkant :P, ff kijken of ik het ook ga doen..niet veel bijzonders maar staat wel grappig :)

2.jpg

Even beunhaas met tape rad erin gehangen, moet net lukken :P , soon even kijken voor een ophanging...moet ik even goed voor meten en kijken want het past allemaal maar net + dat er gelast moet worden op de radiateur.Best lastig klusje volgens mij.Voorvelg is opgeschuurt :P , omdat de spaken worden gespoten..

1.jpg

Ruben_09 said:
Nee niet zo'n ontwerp dan krijg je net een Area51 effect denk niet dat je dat wil ofwel ?
bas is nog steeds een beetje bij zijn area blijven steken denk ik :rolleyes: ;)
Ik vind het een tov ontwerpje +ralf+

blauw@geel said:
waarom niet in het midden iets van en spiraal 8P :D

het is echt te uberfet gewoon :*

Het is een leuk apparaat , maar om nou 4 keer in 2 dagen hier te replyen is wel wat erg overdreven of hoe heb ik dat?

EDIT: 6 keer dus .

bas weet je nou al 8P sr www,velgen :! of hou je tog je runner velgen :*
ik volg hem al lang maar het schiet niet echt op he :henko:
maar ben al blij dat je hem houd wat dat frame is echt 8)
tja zolang je hem nu maar wel goed vast zet en niet van die kleren jochie,s die en scooter willen stellen komen :r

heuh nummer 7 :rolleyes: , ook lekker ABN :+

ik vind je design wel grappig maar volgens mij word hij zo iets te kaal? :)
verder lijkt het me bv wel vet om een NRG rooster er in te maken :! :z

blauw@geel said:
bas weet je nou al 8P sr www,velgen :! of hou je tog je runner velgen :*
ik volg hem al lang maar het schiet niet echt op he :henko:
maar ben al blij dat je hem houd wat dat frame is echt 8)
tja zolang je hem nu maar wel goed vast zet en niet van die kleren jochie,s die en scooter willen stellen komen :r

Jezus, je post elke 12 uur, denk je dat ik er full time mee bezig ben ofzo ?

Zow, vandaag is de HR2 , Rotor en Delta aangekomen.Vertanding ligt op het postkantoor , morgen even halen :)

Er zitten helaas 2 deukjes in de uitlaat wat de verkoper niet gezegt had maar ze zijn niet zo groot dus die zijn er zo weer uit :) (zonder te lassen).

7.jpg

Verder net ff snel bij de ijzerwaren winkel wat staafjes en hoekjes gekocht en een ophanging in elkaar geflanst...nu ff alles netjes afslijpen en de gaatjes dichtplamuren zodat die ook gespoten kunnen worden. Voor die onderste moet ik nog even een langer staafje kopen.

6.jpg

4.jpg

De radiateur komt nog wel wat platter te hangen :)

Back