ICE LC Project

Echt jammer man :(... vond dit een erg mooi projectje.. maar als je de ice zelf houd is er misschien nog hoop voor de toekomst :D, mjah verder nix aan te doen wat moet dat moet natuurlijk ook al is het niet altijd even fijn, zo had ik het ook met mijn runner.

Als ik hem houd red ik lelystad never om hem weer vlammend te hebben , wil ook voor mn rijbewijs gaan sparen namelijk :P
Het is een beetje afwegen , ik heb zo'n zin hem af te maken maar je moet gewoon prioriteiten stellen.

Misschien me voor de zomer maar verlagen tot een cheap 180cc blok? :P (Je weet toch, 180cc mothaf*ck*ah) :rolleyes:

Bas, als je een laptop gevonden hebt die aan je wensen voldoet pm me dan merk en type even, misschien kan ik nog wat doen voor je met de prijs :*
Verder erg jammer dat het ding weg moet, je had hem bijna rijdend :(

whoot hou hem zo met het frame :D
www,sr velgen eronder vet strak plan :D
maar underzet ben je daar nog wel is mee bezig ?
maar ik volg het hoop dat er weer snel update komen :D
dat filmpje is echt whooot te knallen door die straat echt umber fet:D

blauw@geel said:
whoot hou hem zo met het frame :D
www,sr velgen eronder vet strak plan :D
maar underzet ben je daar nog wel is mee bezig ?
maar ik volg het hoop dat er weer snel update komen :D
dat filmpje is echt whooot te knallen door die straat echt umber fet:D

het zijn runner velgen hoor :rolleyes:

Moet weer verder in dit topic , had een nieuwe gemaakt omdat deze helemaal vol gezeik over stoppen staat en laptops :P.Maarja dat schijnt heel erg te zijn.

Ik stop niet helemaal , Speed enz. heb ik nog.

Setup

- Mhr Speed FKT *
- Hebo Racing 2 *
- Hpi 2004 Binnenrotor *
- Team 99 as *
- Koso 28mm D-slide
- Malossi 25mm Recht
- Malossi Vl13 Tuned
- Malossi Overrange kit
- Malossi Primair 15/38 *
- Malossi Secundair *
- Malossi Deltaclutch *

* = heb ik

Ik ben nu bezig om hem helemaal te verbouwen.

Kappen

DSC00010.jpg

DSC00011.jpg

Frame

Ben bezig met het frame aan het 'cleanen'.

DSC00015.jpg

Rare dingen als dit kunnen ook weg;

DSC00012.jpg

Op de plek van het afgefreesde stuk komt als het goed is een achterlijk grote radiateur van een Mini ,
volgende week ff bij een kerel langs kijken of hij er nog wat heeft

ja dat wist ik al :D
maar hoe gaat het met je underseat :rolleyes:
laat hem kaploos :~
www,sr velgen eronder echt zeer nice :D
waarom geen zwart frame met goolcroome velgen :*
of vind je dat nix :rolleyes:
maar het is jou ice en ziet er ig umberfet uit al :*

volgens mij heeft mark maarten nog voetstepjes voor een dna , maar verder is het goed om te zien dat je toch doorgaat,
volgend jaar zal er in iedergeval flink wat gebazen worden in de regio soest baarn , ik hoop dat jij er dan ook zult zijn.

5 sterren van mijn kant

Groot , Groter , Grootst...
Wel een beetje overdreven , maar als ik hem passend krijg maak ik een mooi plaatje die een deel afdekt :)

Is btw van een oude Mini :P, het lijkt of er een deuk inzit maar dat is gewoon de vorm.Voordeel is wel dat er een dop op zit , dus geen reservoir meer.Maarja, als alles lekker past laat ik hem glasparelen.

rad.jpg

Die erop ligt is van een Speedfight :x (redelijk groot dus)

Oude tijden herleven. Een jaar of 5 geleden hadden wij ook een mini radiateur. Toendertijd voor een topscooter (SOBW races). Het ding is echt GROOOOT en paste met wat pas en meet werk netaan in een NRG mc2. Suc6 ermee, warm zal hij het iig niet zomaar krijgen.

Back