Hulp met welke setup speedfight 2 70cc!

LucasBakker0388

New Member
Hallo beste mensen,
Ik heb gisteren op mijn speedfight 70cc een malossi sport 70cc verticaal cilinder gezet.
De scooter is verder helemaal standaard.
Dus std 12.5mm carburateur van peugeot, standaard vario en koppeling.
Nu heb ik een andere carb nodig (waarschijnlijk 17.5mm maar ik weet niet zeker) en wil ik ook graag andere rollen, trekveren en drukveer.(of misschien een hele varioset maar goed ik weet het dus niet zeker daarom vraag ik het hier)
Hebben jullie tips voor mij of voorbeelden voor wat ik op de scooter kan zetten want ik kom er zelf niet uit aangezien ik niet weet wat er nou precies past en wat niet en wat het beste samen met elkaar werkt op dit blok!
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou zelf de originele 12 mm carb en luchtfilter houden aangezien je anders moet gaan kloten met een ander spruitstuk en zelfs een powerfilter moet gaan gebruiken bij gebrek aan beter ( Helaas het is een peug vert blokje ).
Wel zou ik carbon membraanplaatjes gebruiken, als uitlaat een Yasuni R , een vario + halfpoulie koelvin van hetzelfde merk op elkaar afgestemd inclusief een Vsnaar van dat merk ( Malossi multivar , Malossi mhr halfpoulie, Malossi X-belt vsnaar bijvoorbeeld ) en desnoods een Malossi koppelingshuis en Fly clutch om het af te maken.

En verder zou ik er niks aan doen, echt snel kan je een peug vert blok toch nooit maken .
 
Ik zou zelf de originele 12 mm carb en luchtfilter houden aangezien je anders moet gaan kloten met een ander spruitstuk en zelfs een powerfilter moet gaan gebruiken bij gebrek aan beter ( Helaas het is een peug vert blokje ).
Wel zou ik carbon membraanplaatjes gebruiken, als uitlaat een Yasuni R , een vario + halfpoulie koelvin van hetzelfde merk op elkaar afgestemd inclusief een Vsnaar van dat merk ( Malossi multivar , Malossi mhr halfpoulie, Malossi X-belt vsnaar bijvoorbeeld ) en desnoods een Malossi koppelingshuis en Fly clutch om het af te maken.

En verder zou ik er niks aan doen, echt snel kan je een peug vert blok toch nooit maken .
Oke, stel ik hou de carb 12mm, welke groote sproeier moet ik er dan in doen? Want ik heb namelijk nu als ik hem start en geen gas geef hij na 3 seconde max weer uitvalt:sweatsmile:
Post automatically merged: 9 minutes ago

Of kan dat komen omdat de carb niet goed is afgesteld?
 
Back
Top