Joël Jansen
New Member
Ik heb een dip tussen 10 en 30 met die maat 76 sproeier, met die 78 niet. Dus enkelt slapere drukveer eronder?
Kijk eens naar de gasnaald welke stand heb je het clipje opIk heb een dip tussen 10 en 30 met die maat 76 sproeier, met die 78 niet. Dus enkelt slapere drukveer eronder?
Scooter starten dan voorzichtig carter kap eraf dan bij gasgeven kijken of je koppelinghuis draait voordat de achterpoelie uitelkaar looptdraait .de achterpoelie gaat pas na het aanslaan uit elkaar als het goed is zoniet verkeerde snaar of aanpassen glijbusKijk eens naar de gasnaald welke stand heb je het clipje op
Hoeveel is er van de uitlaatpoort afgesnoeptScooter starten dan voorzichtig carter kap eraf dan bij gasgeven kijken of je koppelinghuis draait voordat de achterpoelie uitelkaar looptdraait .de achterpoelie gaat pas na het aanslaan uit elkaar als het goed is zoniet verkeerde snaar of aanpassen glijbus
Dip is meestal door variateur die te snel klimt hij zet m als t ware te snel in tweede versneling en daar zijn de toeren nog niet aan toe. overtoeren is meestal andersom dus klimt niet snel in vario door te sterke drukveer dus meer toeren draaien .als vierenhalf gram standaart is de standaart drukveer erin en dan rollen aanpassen op toerenverloop en trekveren daar op afstellenNormaal zijn drukveer en rollen 1 systeem dus bij zware rollen zware drukveer en andersom natuurlich
Weet je de timing van uitlaatpoortDip is meestal door variateur die te snel klimt hij zet m als t ware te snel in tweede versneling en daar zijn de toeren nog niet aan toe. overtoeren is meestal andersom dus klimt niet snel in vario door te sterke drukveer dus meer toeren draaien .als vierenhalf gram standaart is de standaart drukveer erin en dan rollen aanpassen op toerenverloop en trekveren daar op afstellen
dertienduizend benne best veel voor standaard 50 ik weet niet hoeveel toeren zo n ding moet draaien t lijkt me veel te veel voor n standaard want dat is t toch ? Variateur en glijbus en ramplaat geleiders moet je een goed bekijken of dat wel lekker glijd@Carter in het begin heeft hij 8000 toeren en boven de 30 loopt hij pas op naar 13000 toeren
Is dat met standaard drukveer en rollen gewichtdertienduizend benne best veel voor standaard 50 ik weet niet hoeveel toeren zo n ding moet draaien t lijkt me veel te veel voor n standaard want dat is t toch ?
Wat voor n auspuff had je ook alweerIs dat met standaard drukveer en rollen gewicht
Even offtopic.
Bepaalde mensen moeten dit eens even lezen.
ja je hebt gelijk bullfrog maar ben pas nieuw hier en snap nog geen reet van alle functies en door een natuurlijke afweer van alles waar smart voor staat en bijvoorbeeld dat kneuzige facebook en dat hele social media bullshit gaat dit nog wat stroef but ill learnEven offtopic.
Bepaalde mensen moeten dit eens even lezen.
dertienduizend benne best veel voor standaard 50 ik weet niet hoeveel toeren zo n ding moet draaien t lijkt me veel te veel voor n standaard want dat is t toch ?
Ik zie links report druk daarop dan vraagt hij om een reden rechts van report staat like daarnaast reply ik zie geen drie puntjesEven offtopic.
Bepaalde mensen moeten dit eens even lezen.
Hoeveel is er van de uitlaatpoort afgesnoept
hij is helemaal uitgeboord, tot het maximum !
op zijn standaard maakt hij 15500 toeren, op zen top 12000
Dat is met maat 78 sproeier
alles onder de carterkap loopt zoals het hoort.
gasnaald staat ook juist afgesteld.
zitten nu 4,5 gram malossi rollen in, zodra ik 5 gram originele rollen erin doe loopt hij wel netter in zijn toeren maar zijn zijn prestaties minder. (Ik mis dan koppel)
en @Buldog ik zal er op letten