Aerox_Boy said:heey had ff een vraagje
mij lukt het niet om te polyesteren ik wil zelf project beginne me blok is klaar alleen het lukt me maar niet om me kappe aanelkaar te krijgezou iemand me kunne helpe die in de buurt van amsterdam woont?? zoja stuur me ff een mailtje
daniel16 said:Beetje duidelijk?maar zou dat werken omdat er dan nix achter zit.. of kan het ook dan met ijzerdraad buigen zodat er toch nog een beetje versteviging is... ik denk dat de vorm dan zo veel makkelijk uitwerkbaar is..
Zeg maar als het niet duideijk is
Tezzaahh said:Beter eerst een mal maken. Met bijvoorbeeld zoals je zelf al zegt ijzerdraad of purschuim! Want zo'n polyester matje is zo slap als je er hars bij toevoegt dat je het totaal niet in model kan brengen en het waarschijnlijk ook niet blijft zitten als het geen ondergrond heeft!
DG SF2 said:Ligt aan je mal. Als jij een nette volle ondergrond kan maken voor je matje die niet na verloop van tijd of bij 1x indrukken blijvend van vorm veranderd maak je die stevigheid zelf voor je matjes.
Tezzaahh said:Ook al zakt het een beetje in.. dat kan je altijd opvullen met wat plamuur!
DG SF2 said:Ja leuk
Met polyester loop je risico bij alles dat vervormd dat er spanningen op komen te staan die op de lange termijn kunnen zorgen voor het knappen. Dus tsja.. dat het met plamuur op te vullen is lijkt me duidelijk, maar ik neem aan dat je na 2 maand rijden graag nog een achterkap hebt die heel is.
Tezzaahh said:Waarom zou het knappen als het een klein stukje ingedeukt is?
dat verminderd de stevigheid heus niet hoor!
Als het nou 5 cm ingedeukt is en je het dan gaat plamuren ja dan kan het gaan breken.. maar zo ver zal het toch niet komen?