This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

How to Polyesteren

Status
Not open for further replies.
net ook weer inkopen gedaan

1 m2 glasvezelmat.
5 liter poly hars
2 kilo poly plamuur
5 wegwerp kwastjes
Kan ook weer even vooruit

X-TEAM said:
Als ik bijv bij een sr het gedeelte van de koplamp dicht wil plamuren zou ik er na die tijd nog wat uit kunnen frezen of zou alles dan kapot gaan?

Dat kan. Gebruik alleen niet alleen plamuur .. ook polyester(matjes). Anders overleeft je kap het niet!

V-Rox said:
je kunt het toch eerst uitfrezen en dan aan elkaar plamure/polyesteren

Dat kan idd. Maar je hebt dan kans dat je dat gene wat je uit gefreesd heb ook weer wat moet bijwerken.

Ik zou gewooon eerst polyesteren. Daarna pas frezen

Wesly.. said:
Dat kan idd. Maar je hebt dan kans dat je dat gene wat je uit gefreesd heb ook weer wat moet bijwerken.

Ik zou gewooon eerst polyesteren. Daarna pas frezen

Niet erg mee eens .

Als je een simpele vorm eruit wilt hebben en dat kan doen voordat je je polyester werk erin hebt zitten had ik dit altijd gedaan.
Waarom zou je trillingen (eventuele spanningen) door je polywerkje laten gaan als het niet nodig is.

Tuurlijk kan het wel, als je je werk goed hebt gedaan zal het echt niet knappen, maar als het niet nodig is zou ik het zeker vermijden!

als je een mal hebt gemaakt in hout ? moet je er dan iets opdoen zodat de polyester er niet op blijft plakken ?

hey

kwil men achterkappen en men monoseat op men aerox gaan polyesteren maar als ge da doet kunt ge uw kappe daarna er nog vanaf hale ? :s

Dat staat al een aantal keer uitgelegd in dit topic, maar goed. Ik zie soms roxjes met gepolyesterde achterkant, en niks van het frame oid afgeslepen. Dus volgens mij moet het wel kunnnen

en als je je binnekappe en voetplaat enzo aan elkaar wil make gaat dit dan juist hetzelfde als de achterkant ? van onder matjes en hars en aan de boven kant plamuur

aeradical said:
en als je je binnekappe en voetplaat enzo aan elkaar wil make gaat dit dan juist hetzelfde als de achterkant ? van onder matjes en hars en aan de boven kant plamuur

Lees het topic door....

Heel apart jou soort mensen,.. dit topic was 15 pagina's korter geweest wanneer er eerst gelezen zou worden :X

het is misschien niet letterlijk gezegd maar dat begrijp je zelf toch ook wel....
en als je dat al niet begrijpt zou ik er ook maar niet aan beginnen want dan kan het nog 's een moeilijke klus gaan worden.

aeradical said:

Voor de dommerikken:
antwoord is Ja 8)

zo , na een jaar deze kap in de schuur te hebben gelegen heb ik hem vnaaf maar eens afgemaakt!!,

ik ben vorig jaar er meebegonne, had toen geen drol verstand van polyester enzo, had niet ontvet.... ik heb echt TE VEEL UUR AAN DIE KAP GEZETEN!!!!

, Nu de laatse schuurbewegingen maken op me doorgeplamuurde bcd lamp

fvanwinsen5 @ Zeker wel vet, maar dat is helaas al de zoveelste

[sr]racer @ underseat loopt jammer genoeg niet echt lekker, lijkt belgische landschap wel vanaf deze hoek of ligt het aan mij? hoe heb je die underseat gemaakt? en het licht staat aan de ene kant wel vet maar aan de anderkant droevig en niet passend.
Probeer er is vormen / lijning in te maken zodat het 1 loopt met de randen van je kappen of iets dergelijks

Status
Not open for further replies.