How to Polyesteren

Status
Not open for further replies.
Tim.. said:
Heb net dus wat plamuur meegenomen om de gaten van me voorkap te vullen (Aerox)
Kan ik dit het beste doen:
Eerst gaten vulspuiten met purschuim.
Dan overtollige pur weg snijden schuren
Dan met plamuur alles strak trekken en een bolling vormen
Goed idee..?
Bedankt alvast..:D

Hopelijk je koelingsgaten niet ^^:p
 
Aprilia_area 51 said:
Albastine is echt wel goede rommel dus :P, dat begon gister ook flink te roken :#

motip suckt het meest, hard niet eens fatsoenlijk uit...


albastine knapt al stuk waneer je ernaar kijkt

motip daarin tegen niet moet er alleen wat meer dan de aangegeve 3% verharder bij gooie :)


edit: of gaat het over hars ? want daar is alba dan weer beter in :)
 
Ik heb die how to dan wel deels gemaakt met Jesse, alleen heb nu toch een vraagje.

Ik heb mijn knipperlichten dichtgemaakt met purschuim, maar zou ik hieroverheen gelijk glasvezelplamuur kunnen gebruiken? of zou ik beter eerst matjes met polyesterhars eroverheen kunnen doen?
 
Je kunt het toch het beste aan de onderkant polyesteren en aan de bovenkant er plamuur overheen gooien. Ik zou sowiezo niet op je kap polyen, had ik ook gedaan en nu kan ik alles er weer afslijpen |(. Ook zou ik niet met glasvezelplamuur over purschuim heengaan, wordt niet stevig genoeg denks *D
 
BOERI said:
Je kunt het toch het beste aan de onderkant polyesteren en aan de bovenkant er plamuur overheen gooien. Ik zou sowiezo niet op je kap polyen, had ik ook gedaan en nu kan ik alles er weer afslijpen |(. Ook zou ik niet met glasvezelplamuur over purschuim heengaan, wordt niet stevig genoeg denks *D


glasvezel plamuur is juist sterk

moet beginne met glasvezel en met afwerking polyester plamuur gebruike
 
Hey mensuh

Ik heb een vraagje

Ik ben voor school een invalide driewieler aant pimpen. Nu heb ik mallen gemaakt van
piepschuim voor polyester werk. Alleen vraag ik me nu af of ik het piepschuim nog moet afwerken zodat het nog gladder is of kan ik nu gewoon met matjes eroverheen en later glad afwerken? wat is het beste?

alvast bedankt
 
monkylover said:
nou ik het vandaag maar eens proberen btw hoe doen julie die verharder meten met dat 3% gewoon op gevoel of doe je een reken sommetje maken ofzo

je merkt het wel als je kap begint te roken en kokend heet word...heb je veels te veel verharder gebruikt, bij je harsd dan he :) spreek uit eigen ervaring :rolleyes:
 
je krijgt het beste resultaat, als je je kap eerst helemaal opschuurd.

in de primer zetten weer lichtjes op schuren en dan gaan polyesteren.

resultaat
image.php
 
Kerel die area achterkap is :~ tof gedaan man.

Ik jou carterkap polijsten, jij mijn kappen bewerken ?>? })
 
Erwin. said:
Kerel die area achterkap is :~ tof gedaan man.

Ik jou carterkap polijsten, jij mijn kappen bewerken ?>? })

haha, neej bedankt carter heb ik ook al gepolijst :D, maar toch bedankt
 
Dat schuim heet PUR-schuim

En waarom is het niet goed om te polyesteren over pur schuim heen??
ik zei het probleem niet......
 
Juliën said:
Dat schuim heet PUR-schuim

En waarom is het niet goed om te polyesteren over pur schuim heen??
ik zei het probleem niet......

Het hecht echt super slecht, heb et zelf ook geprobeerd, maar telkens haal ik zo mijn polyester er weer af :(, iemand wel een oplossing daarvoor??
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top