ja klopt .. zitten van die spuittuutjes bij met zo'n spiraaltje.
Wat kosten die dingen dan per patroon? Ik kan ze namelijk gewoon gratis gebruiken.
gebruik je hars en kan je best 2 matjes gebruiken,
dat je die 2e toch helemaal wegschuurt, dat negeren we maar even.
Maar gebruik je 1 mat,, met epoxy, dan heb je echt stevige shit, gebruik je dan nog een kevlar of carbon matje, nou dan is het helemaal niet meer kapot te krijgen. kost wel wat meer per m². dat is bijzaak :+
Ga ergens anders lekker speciaal doen :+glasmat is lastig met epoxy, is glasmat zit een oplosmiddel(poeder of vaste hars vorm) die oplost in styreen,het hoofdbestandsdeel van polyesterhars, waardoor het een stuk makkelijker werken wordt. als je epoxy gebruik raad ik een weefseltje aan, of een legsel als het echt sterk moet zijn. je kan scooterkappen trouwens prima lijmen, stuk makkelijker
en carbon zou ik niet gebruiken met een reparatie, schuur je zo kapot. kevlar kom je bijna niet doorheen met schuurpapier(of normale schaar ) dus das ook lastig met reparaties.
Spuitmannetje moet het nog komen ophalen, en dat gebeurd enkel op een zaterdag.nou waar wacht je nog op ?
zijn dure foutjes die je maakt met kevlar/carbon/epoxy, sinds de meeste hier niet weten hoe ze daar mee moeten werken is wat info nooit wegGa ergens anders lekker speciaal doen :+
.