Hoog toerental bij stationair

olec

New Member
Hey allemaal,

sinds een paar dagen een heel raar probleem.
ik ben met mijn sym jet een stukje aan het racen geweest, moest met spoed van punt A naar punt B. op de helft kwam ik erachter dat als ik mijn gas terug draai de scooter 4000 toeren stationair bijft draaien. Dacht eerst dat het de afstelling was van de card, dus gelijk terug gedraaid en 1+ kwart gezet. Bleef dus gewoon stationair op 4000 toeren zitten.
Gisteren een stukje gereden (20km) viel me op dat het beestje een hele tijd bij het optrekken rond de 4000 toeren blijft zitten op het moment dat ik 50/55kmu rijdt rond de 7600 zit en als ik richting de 60 ga over de 8000 toeren kom met een top op 65 km van bijna 9000 toeren. (vind ik zelf nogal hoog)
Carb is schoongeblazen, deo test is gedaan en keerringen zijn ook gecheked. gebruikt niet heel veel lie (zelfs een beetje te weinig voor mn gevoel) tijdens het rijden voelt alles soepel aan vsnaar moet binnenkort wel vervangen worden want die slipt heel af en toe
 
Advertisement - register to remove this

Is je buitenkabel niet uit het stelboutje op je carb gekomen? Of eventueel bij je gashendel dat ie niet lekker zit?
helemaal goed! was net van plan om de hele carb er weer af te halen en schoon te blzen en daarna een sonisch badje te geven... zie ik inderdaad die stomme buitenkabel niet goed zitten!!! thx!
 
Back
Top