Peugeot 103 Vogue
New Member
Dag lezer,
Ik heb een nieuwe 15mm carburateur op men peugeot 103 (vogue) geplaatst met 15mm spruitstuk. Doordat het een immitatiemodel is zat er een sproeier op zonder maat, met deze sproeier reed hij beter dan met de originele carburateur, maar nog niet goed genoeg. Nu had ik nog een sproeier gevonden maatje 70, en deze erin gedraaid.
De brommer loopt nu bij warme en koude motor op een heel hoog toerental en kan het niet lager krijgen, zelfs wanneer de stationairschroef volledig uit is gedraaid.
Bij mijn weten is er geen sprake van valse lucht.
Bijkomend is dat de brommer bij een snelheid van 45km/h inhoud (het geluid gaat van BAAAAAAAP naar bluuuuuh haha )
Set-up:
- 15mm carb
- 15 mm spruitstuk
- onbegrensde CDI
- verder alles origineel (prop uit uitlaat gehaald)
Iemand een oplossing, bedankt!
Ik heb een nieuwe 15mm carburateur op men peugeot 103 (vogue) geplaatst met 15mm spruitstuk. Doordat het een immitatiemodel is zat er een sproeier op zonder maat, met deze sproeier reed hij beter dan met de originele carburateur, maar nog niet goed genoeg. Nu had ik nog een sproeier gevonden maatje 70, en deze erin gedraaid.
De brommer loopt nu bij warme en koude motor op een heel hoog toerental en kan het niet lager krijgen, zelfs wanneer de stationairschroef volledig uit is gedraaid.
Bij mijn weten is er geen sprake van valse lucht.
Bijkomend is dat de brommer bij een snelheid van 45km/h inhoud (het geluid gaat van BAAAAAAAP naar bluuuuuh haha )
Set-up:
- 15mm carb
- 15 mm spruitstuk
- onbegrensde CDI
- verder alles origineel (prop uit uitlaat gehaald)
Iemand een oplossing, bedankt!