Honden topic

Roger.B

-{Zenith Sport member}-
aangezien het goed weer is mag de hond weer in de tuin leggen vandaag al 3 x lopen zoek omdat ie naar het park was gerend dus nu legt ie weer ff aan de lijn dus mensen uhh hondenfoto's?;)

0014.jpg

Advertisement - register to remove this

ach ja ik ben de tuinman neit ik leg er alleen als het goed weer is:P
maar er lopen hier overal loopse honden dus dat beest is niet meer te houden die word helemaal gek:P:P

Wij hebben ook een hond, soort klein vuilnisbakrasje, maar wel een kewl beestje. Helaas nog geen pix van. Zal ik nog weleens een keer maken. Zal ik de rest van de beesten ook es op de foto zetten. :)

wij hadden ook een hond, golden retriever... is helaas al 2 jaar dood....

vriend van me heeft wel lieve labrador, en mn zus heeft nu een troittoirneukertje (zo'n kleine witte) dies ook wel koel....

ze hadden eerst een Amerikaanse Staffordshire bull terrier, waar ik erg aan gehecht was (meer dan onze eigen hond) maar die is 2 jaar geleden ingeslapen.
Die hond was ook 1,5x zo groot als een normale staffordshire bullterrier en was alleen al in zn 1e levensjaar 8x van baas gewisseld, mn zus was de 9e (en laatste) baas..... hele lieve hond...

shiela, rest in peace... :'( :P

hier foto van de labrador, lucky heetie, best wel een dikke mafkees die hond (net als zn baas). Is inzetbaar als schoenenpoetser, voetenwarmer, voetenbankje, krant-uit-brievenbus-haler, waakhond en geile beer....
01.JPG

07.JPG

naughty dog :P

onze hond aila de meest lieve hond die er bestaat slaapt wel de hele dag, ze is nu al 6 weken zwanger dus binnekort puppy's 8)
Echt kewl een paar van die kleine ravotten om huis
1018198197-aila.jpg

Dit is max onze woeste waakhond helemaal maf ligt altijd onderaan de trap te slapen op zijn rug en met zijn bek in de trap :D
We hebben hem na een halfjaar terug gekregen want hij werd mishandelt heeft nu HD maar konijnen kan hij toch niet laten lopen komt hij terug helemaal zere heupen:)
Je zou het niet geloven maar dit is een zoon van die witte hierboven :?
Ik vind hem wel een beetje op alf lijken.8)
1018198381-max.jpg

Night img zo kom je hem 's nachts tegen duzz u bent gewaarschuwd

1018198502-maxnight.jpg

Onze terror killer :rolleyes:

1018201204-hond1.jpg

Foto was toen ie nog puppie ding was :)

1018200923-eeland.jpg

Dit ding heb ik hem vandaag kado gegeven, xam hem liggen op het tankstation en ik MOEST hem hebben... hijs bruut :)

Last edited by a moderator:
Back