idd, maat van me rijd met een am6 blok eerst in de formule , en gaat dit jaar ook expi rijden , ding heeft 19 pk , en loopt een dikke 165 op ze ouwe frame
ja die hpi's met lichtspoel heb je dus geen donder aan. kan je net zo goed een kaarsje voorop je voorspatbord zetten :+ . binnenkort als t allemaal loopt ff kijken of dr een lichtspoel op een CR80 ontsteking gebouwd kan worden.
Gister tot half 1 snachts weer lekker zitten sleutelen met 2 maten dr bij en een boel bier :7. Was weer top. Blok hangt er nu definitief onder, 2 frame plaatjes gefreesd omdat de bovenste blokophanging niet het zelfde is als een ori MT blok. dus moet iets naar voor hangen, zaterdag ga ik 2 busjes nog draaien die er tussen moeten en dan is dat klaar.
Het koelwater tuutje op de cilinderkop moet ook aangepast worden omdat die recht naar boven loopt naar t frame, en daar geen ruimte meer is voor een bocht in de slang.
Mn spruitstukje was ook klaar van de lasser en lag op me werk, alleen hij lag in het kantoor van de baas en deur was opslot en baas weg... dus die komt ook volgende week zaterdag 8P
mja feuteus :7
Ophangplaatjes fabriceren:
Koppelingskant:
Ontstekingskant:
Veel belangrijke boutjes geborgt :W
Totaalplaatje van gisteravond:
Deze week ga ik opzoek naar een radje, want die heb ik nog niet en ik wil m volgend weekend wel lopend hebben... Zat zelf te denken aan iets kleins als aerox radje of cagiva mito 125 (loopt een beetje bol) EDIT: heb een NSR radje besteld
Cornuit! blokje ziet dr goed uit vind alleen de uitlaat wat minder staan zo. komt dat nog anders als je opmaat hebt? en de kleinste radjes zijn denk ik van een runner. die is denk ik ook makkelijk op je frame te maken en de slange naar je blok steken naar ondere een naar je kvs tankje naar boven dus is mooi onder je tank te maken of zo.
ik had hem een stuk verlaagd, een wat plattere buddy erop. Voor de rest wel een vet ding. En misschien een ideetje dat witte kapje, bij het achterspatbord doorzagen tot het stukje frame, iets boven je achterbrug.