Honda MT5 Supermoto

nog ff een klein updateje. heb vandaag me NSR radje binnengehad en nog wat foto's gemaakt.

NSR radje en cross ketting (CZ chain 420, 140 schakels)
303874554.jpg

Shootje met tzr in het heerlijke zonnetje! (tank en aspb ligt bij de spuiter)
303874555.jpg

303874557.jpg

En de voorkant, vind die voorband echt een mooi profiel hebben :W
303874549.jpg

Eigen gemaakt alu spruitstukje/verloopstukje (carb is opschroef)
303874552.jpg

En hier gemonteerd op t blokje, alles past mooi, carb zit nergens tegen het frame aan oid, een probleem dat ik met het AC blok wel had.
303874547.jpg

303874558.jpg

En hier met ophoog plaat van 1,5mm. Deze is nodig omdat er nu een kitaco reeszz zuiger in zit, waarvoor de cil 1,5mm afgedraait is. Alleen ik heb nog een nieuwe ori honda reeszz zuiger liggen, maar die is dus van normale hoogte :P
303874544.jpg

Ik ga m zondag aan proberen te lopen :7

ja he, alleen nog wel ff velgrand polijsten of een wit velglint, om de boel te breken, want nu is t een beetje te zwart.

Ik hoop dat ik m dit weekend nog kan aanlopen maar ik zit nog met een probleem.
Die omgelaste koelwaterpijpjes zijn wel leuk en aardig, alleen het komt niet echt uit met mn slangen..... dus of ik dit deksel weer modificeer of een ander NSR deksel koop (en die weer polijst etc...) moet ik nog ff uitzoeken...

ook het koelpijpje op de cil. kop is een probleem aangezien er maar 2 cm tussen pijpje en frame zit en de slang dus "knakt" zegmaar, waardoor er geen water meer doorheen kan.

Die witte lampenkap word vervangen, wss door gewoon zon witte crossnummerplaat van een cr80 ofzo, vind het eerlijk gezegt er ook niet mooi uit zien, hij staat nu in de schuur zonder lampenkapje en dat ziet er al een stuk mooier uit!

Ik kom m dit weekend nog niet starten omdat mn kabelboom echt een teringzooi is, en omdat er geen nieuwes voor verkrijgbaar zijn moet ik er zelf een maken:X dus ik hoop dat dat gaat lukken.

bestaat er trouwens ergens een 50cc schakelklasse? sprint dus?
misschien dat ik dat wel ga doen want scooter van een maat is ook al in beslag genomen en het word hier steeds blauwer, dus schoolvervoer zit er niet meer in...

Back