aha ik dacht al, maar er is dus gereageerd
@honda_power: Ik heb de naven + kale velgen naar Haan Wheels in Schijndel opgestuurd en voor 180 euro werd er een custom spaakzet gemaakt + ingespaakt. Lengte zou ik niet weten dus...
@team-losi: tis een kleine update wat gaat komen, dus misschien zie je nog wel wat moois
@Jerry jonker BW: Ik heb 1 kettinggeleider af, die is van PE gemaakt, maar slijt ook aardig hard, was meer een tijdelijke oplossing. Er ligt al een stuk teflon klaar om bewerkt te worden!
@StuntSnuiver: Ja i know, mooiste zou een upside down zijn met dikke schijf voor, maar heb er nu nog weinig zin in om daar op dit moment weer zoveel €'s in te pompen.
Edit//: Update 18-12-2008
Ik heb de laatste maanden helaas weinig gedaan aan de MT vanwege school en mn tijd (en geld) rovende hobby; crossen. Dus er is niet veel gedaan.
Blok ligt er weer onderuit omdat ie weer vastgelopen was op een hete zomerdag (toch een te kleine radiateur (A) denk ik). Denk dat ik nu definitief overga op std 50cc (maar wel met alle andere parts, hpi, dpr etc).
Op school heb ik een stuurblokje gefreest van alu, die de 2 kleine klemmetjes vervangt, gewoon voor t oog.
toen het blok er nog in zat, vind m er zelf toch wel dik uit zien :~ !
Binnenkort wss weer een update met nieuw cilindertje, grotere/dikkere radiateur (KTM SX50 mini) en heel misschien wel een dikke chrome bovenlangse FMF cross pijp erop!
ciao