Honda MT5 Supermoto

hoe lang zijn uw spaken van de sm wielen
want kheb nen mtx en 1 jaar gelede wou ek daar sm wielen opzetten
maar kwist eig nie hoe dak daar moest aan beginne
 
vind het altijd wel leuk om een schakel te zien:)

mooi project gaat zo door joh

maar je ketting geleider heb je die al gemaakt? abs is keihardspul(word vooral gebruikt voor onderdelen die gespoten moeten worden) dat je overgaat op teflon?dat is toch nog zachter?

mzzls
 
Erg vet hoe je dit opbouwt. Maar vind die voorvork poten echt afschuwlijk, hoe schraal die zijn.... Moeten eigenlijks een slag dikkere in.

En erg vette cr er bij :W
 
aha ik dacht al, maar er is dus gereageerd :)

@honda_power: Ik heb de naven + kale velgen naar Haan Wheels in Schijndel opgestuurd en voor 180 euro werd er een custom spaakzet gemaakt + ingespaakt. Lengte zou ik niet weten dus...

@team-losi: tis een kleine update wat gaat komen, dus misschien zie je nog wel wat moois;)

@Jerry jonker BW: Ik heb 1 kettinggeleider af, die is van PE gemaakt, maar slijt ook aardig hard, was meer een tijdelijke oplossing. Er ligt al een stuk teflon klaar om bewerkt te worden!

@StuntSnuiver: Ja i know, mooiste zou een upside down zijn met dikke schijf voor, maar heb er nu nog weinig zin in om daar op dit moment weer zoveel €'s in te pompen.

Edit//: Update 18-12-2008

Ik heb de laatste maanden helaas weinig gedaan aan de MT vanwege school en mn tijd (en geld) rovende hobby; crossen. Dus er is niet veel gedaan.
Blok ligt er weer onderuit omdat ie weer vastgelopen was op een hete zomerdag (toch een te kleine radiateur (A) denk ik). Denk dat ik nu definitief overga op std 50cc (maar wel met alle andere parts, hpi, dpr etc).

Op school heb ik een stuurblokje gefreest van alu, die de 2 kleine klemmetjes vervangt, gewoon voor t oog.
347688694.jpg

347688151.jpg

347688170.jpg


toen het blok er nog in zat, vind m er zelf toch wel dik uit zien :~ !
347688438.jpg

347688428.jpg


Binnenkort wss weer een update met nieuw cilindertje, grotere/dikkere radiateur (KTM SX50 mini) en heel misschien wel een dikke chrome bovenlangse FMF cross pijp erop!

ciao
 
Last edited:
@ speezkeesz: moeilijk was t niet, koste alleen wat tijd :P

Heb een FMF pijp gepast van een ktm sx50 maar die paste helaas niet, jammer want stond wel vet...

348544230.jpg

348544239.jpg

348544248.jpg


binnenkort ff bedenken wat voor cilindertje er nu op komt
 
Last edited:
Blok ligt er weer onderuit omdat ie weer vastgelopen was op een hete zomerdag (toch een te kleine radiateur (A) denk ik). Denk dat ik nu definitief overga op std 50cc (maar wel met alle andere parts, hpi, dpr etc).

vastgelopen dus... niet veel meer van over. buiten dat maakt t gewoon te veel toeren voor op straat, en slijten de zuigers in enkele uren... Dus nu gewoon iets normaals, of misschien een 70cc, gewoon alleen koppel rijden.
 
Update 04-01-09

Happy new year :W

Heb vandaag een nieuwe cilinder besteld (athena 50cc alu), toch maar 50cc gehouden ivm mn uitlaat en politie etc...
763.JPG


Omdat ik dus voorlopig deze uitlaat houd (DPR 50cc), ga ik m wat verder opknappen, en ik ben begonnen met een ander, kleiner dempertje:
349820750.jpg

349820734.jpg

dus ipv deze worst:
314453323.jpg


van de week nog een paar nieuwe assen draaien op school voor t blok

ciao
 
Last edited:
zijn opzich wel mooie cilinders btw , ook met een spoelgang van membraan rechtstreeks naar de spoelpoorten.

past volgens mij ook een 4 kleps membraan in.

Parmakit heeft zo goed als dezelfde cilinder alleen dan zonder de spoelgangen.

valt echt wel wat mee te doen , alleen heb ik zelf de nare ervaring dat die zuigers nog weleens stuk willen lopen. er breekt dan gewoon een stuk af.
 
Back
Top