Hallo,
Ik heb sinds twee weken geleden de cilinder van mijn MB5 laten uitboren, nieuwe piston dus.
Ik ben hem nog altijd aan het inrijden (+-500 km toch?)
Ik ondervond al dat hij lichtjes pruttelde op redelijk lage toeren(gok op +- 5000 toeren), dus vandaag trok ik hem wat door, en merkte dat hij op hogere toeren enorm erg pruttelt (gok vanaf zo'n 8000 toeren), dus hij geeft gas maar met grote onderbrekingen tussen.
Nu vraag ik me af of dit aan men carbu instellingen misschien ligt, of gewoon teveel olie bij de naft gedaan ?
Ik vraag het hier op het forum omdat ik het niet wil testen met minder olie omdat ik dan meer risico heb op een vastloper nu ik nog aan het inrijden ben.. Wat ik dus al heb voorgehad. (zit nog maar aan de 100 km)
Mvg
Ik heb sinds twee weken geleden de cilinder van mijn MB5 laten uitboren, nieuwe piston dus.
Ik ben hem nog altijd aan het inrijden (+-500 km toch?)
Ik ondervond al dat hij lichtjes pruttelde op redelijk lage toeren(gok op +- 5000 toeren), dus vandaag trok ik hem wat door, en merkte dat hij op hogere toeren enorm erg pruttelt (gok vanaf zo'n 8000 toeren), dus hij geeft gas maar met grote onderbrekingen tussen.
Nu vraag ik me af of dit aan men carbu instellingen misschien ligt, of gewoon teveel olie bij de naft gedaan ?
Ik vraag het hier op het forum omdat ik het niet wil testen met minder olie omdat ik dan meer risico heb op een vastloper nu ik nog aan het inrijden ben.. Wat ik dus al heb voorgehad. (zit nog maar aan de 100 km)
Mvg