Ja dat is wel te merken ja. Maar met elektrische start start die snel.Merk je dan niet dat je met de kickstarter het zwaarder hebt / lastiger te starten is?
Weinig tot geen oplossing en je kunt beter op de lotto spelen dan op je antwoord omdat je het zelf niet weet,bij mijn examen als inspecteur was je alvast gebuisd zonder een zinnig correcte antwoord.De compressie verhouding laat zich wel berekenen.
Dit is de inhoud van de verbrandingsruimte met de zuiger in de bovenste stand tov de inhoud van de hele cilinder inclusief verbrandingsruimte met de zuiger in de onderste stand.
Dit zegt natuurlijk nog niks over de compressie zelf, hier spelen andere parameters mee maar de compressie zal altijd lager liggen dan het grootste getal van de compressieverhouding.
Of de compressie 2 tot 3 Bar hoger wordt door 13cc extra volume...., denk het niet
Vele nutteloze vragen zonder het eigenlijk zelf te weten hoeveel.Het grote probleem is niet enkel met een komma's .Blijf weg van deze sites als je je zelf geen echte specifieke bijdrage kunt leveren hiertoe omdat je het zelf niet weet.Het handboek vermeld 1;11 voor een GY 6 50cc 4 takt motor,maar daar wil jij je geld liever niet aan verspillen aan deze wijsheid volgens het werkplaatshandboek. Jezus speel toch liever op de lotto en heb je misschien meer kans op het juiste resultaat.laat die komma;s maar eens weg...
maar wat is het probleem waardoor je de compressie wilt weten?
oh-ooh, dus daarom gaat mijn mijn bone-stock Agi met 25K km zo traag? die perst er namelijk ook nog 11 bar uit.100% veilig en mooi is rond de 9 bar op een 49cc en max 11 op een 63cc leert mijn ervaring nu,
Als ik t zo lees allemaal heb jij gewoon te weinig denkniveau om te begrijpen wat er staat, meneer komt ff bijdehand doen tegen jongens die al tientallen jaren op t forum zitten. Wat een kwiebus zeg…Vele nutteloze vragen zonder het eigenlijk zelf te weten hoeveel.Het grote probleem is niet enkel met een komma's .Blijf weg van deze sites als je je zelf geen echte specifieke bijdrage kunt leveren hiertoe omdat je het zelf niet weet.Het handboek vermeld 1;11 voor een GY 6 50cc 4 takt motor,maar daar wil jij je geld liever niet aan verspillen aan deze wijsheid volgens het werkplaatshandboek. Jezus speel toch liever op de lotto en heb je misschien meer kans op het juiste resultaat.
En als je de compressie wilt weten..Hier zit waarschijnlijk wel bruikbaar lees voer in
komt zelf met de compressieverhouding als er om de compressie-einddruk wordt gevraagdVele nutteloze vragen zonder het eigenlijk zelf te weten hoeveel.Het grote probleem is niet enkel met een komma's .Blijf weg van deze sites als je je zelf geen echte specifieke bijdrage kunt leveren hiertoe omdat je het zelf niet weet.Het handboek vermeld 1;11 voor een GY 6 50cc 4 takt motor,maar daar wil jij je geld liever niet aan verspillen aan deze wijsheid volgens het werkplaatshandboek. Jezus speel toch liever op de lotto en heb je misschien meer kans op het juiste resultaat.