PvdH said:Ik heb al paar x bijne een NRX/Yas. R sjonnie in de auto gehad. Op de scooter erger je je aan fietsers, nu zit je in de auto en doe ik dat aan scootersJe op de meest mongolische plaatsen proberen in te halen als je je netjes aan de snelheid houdt.. of met 2km/h harder je voorbij willen komen..
Mja veel sjonnies die opeens uit zijstraatjes vliegen en geen voorrang hebben.. soms ist wels heel close gweest... ook een die geen voorrang had.. het wel nam.. en ik ook.. en onderuit ging.. nja gestopt.. hij vond dat ik fout was blablabla.. en toen hebk gevraagd oftie ze certificaat had.. nja hadtie.. toen naart verkeersbord gewezen en gezegd die heb je ook vast gehad met leren voor je certi... toen zagtie ze fout in... (twas niet dat ik met opzet m omver probeerde te krijgenik ging ook vol in de remmen...)
Erwin280 said:wheely's moet je gewoon zondag's oefenen of in de avond op een industrie terrein dan heb je alle ruimte en er zijn geen mensen die je aan kan rijden.
Erwin280 said:k had hem gewoon neergehoekt maarja dat ben ik.
Ja, inderdaad als die kerel toch inziet dat hij fout zit, waarom hem dan gelijk neermeppen. Gaat nergens over. Als iedereen zo zou zijn dan zou ik dalijk echt niet meer naar school, werk of wat dan ook te fietsen, omdat ik op elke hoek van de straat kan worden neergehoekt.AirWolf said:Als je hem wijst op het bord en ziet zijn fout in dan heeft het geen zin. Als je hem op het bord wijst en nog steeds zegt dat jij verkeerd bent jah dan is het anders
DeJongh said:Ja, inderdaad als die kerel toch inziet dat hij fout zit, waarom hem dan gelijk neermeppen. Gaat nergens over. Als iedereen zo zou zijn dan zou ik dalijk echt niet meer naar school, werk of wat dan ook te fietsen, omdat ik op elke hoek van de straat kan worden neergehoekt.
Nee maar, ik bedoel als iedereen elkaar maar gelijk zou gaan neermeppen, omdat iemand even niet goed uitkijkt.Erwin280 said:Rij je zo slecht dan dat je waarnschijnlijk op elke hoek wordt neergehoekt