Hoevaak heb je een BIJNA - Ongeluk gehad? door fout van anderen...

PvdH said:
Ik heb al paar x bijne een NRX/Yas. R sjonnie in de auto gehad. Op de scooter erger je je aan fietsers, nu zit je in de auto en doe ik dat aan scooters :p Je op de meest mongolische plaatsen proberen in te halen als je je netjes aan de snelheid houdt.. of met 2km/h harder je voorbij willen komen..
Mja veel sjonnies die opeens uit zijstraatjes vliegen en geen voorrang hebben.. soms ist wels heel close gweest... ook een die geen voorrang had.. het wel nam.. en ik ook.. en onderuit ging.. nja gestopt.. hij vond dat ik fout was blablabla.. en toen hebk gevraagd oftie ze certificaat had.. nja hadtie.. toen naart verkeersbord gewezen en gezegd die heb je ook vast gehad met leren voor je certi... toen zagtie ze fout in... (twas niet dat ik met opzet m omver probeerde te krijgen:p ik ging ook vol in de remmen...)

k had hem gewoon neergehoekt maarja dat ben ik.
 
Erwin280 said:
wheely's moet je gewoon zondag's oefenen of in de avond op een industrie terrein dan heb je alle ruimte en er zijn geen mensen die je aan kan rijden.

Ok goed om te weten. Hier niet zo super ver weg bij men huis is het industrie terrein. Dus daar oefenen dus.
 
Erwin280 said:
k had hem gewoon neergehoekt maarja dat ben ik.

Als je hem wijst op het bord en ziet zijn fout in dan heeft het geen zin. Als je hem op het bord wijst en nog steeds zegt dat jij verkeerd bent jah dan is het anders
 
AirWolf said:
Als je hem wijst op het bord en ziet zijn fout in dan heeft het geen zin. Als je hem op het bord wijst en nog steeds zegt dat jij verkeerd bent jah dan is het anders
Ja, inderdaad als die kerel toch inziet dat hij fout zit, waarom hem dan gelijk neermeppen. Gaat nergens over. Als iedereen zo zou zijn dan zou ik dalijk echt niet meer naar school, werk of wat dan ook te fietsen, omdat ik op elke hoek van de straat kan worden neergehoekt.
 
ik hbe ook wel eens gehad door paar mensenjes die niet op zitten te letten ik hbe nu in 5 maanden tijd jah je hoort het goed 5 maanden tijd 4 ongelukken gehad allemaal niet mij fout 1e keer reed ik op fiets brommer pad kwam er een auto van links die me niet had gezien hup volop in de zijkant 2e moest ik een pakketje bij iemand afleveren ik zoeken naar dat huis was in woonwijk ik reed 40 ongeveer rolt er een bal de straat op scooter ook weer verot 3e reed ik ook op fiets brommer pad en toen ook weer tegen een auto dei zij dat hij em niet gezien heeft 4e ik reed in op weg verspering dus een zwarte en rode pijl de zwarte stond in mijn richting dus ik mocht eerst en jah hoor er kwam weer een auto frontaal ik heb nu me 4e kappen set gekocht en heb al 1 keer nieuw frame moeten kopen en 1 keer voor vork van alle 4 keren is em scooter 3 keer total los verklaard maar ik hbe er gelukig niks aan over gehouden volgen smij zit er een engeltje op me schouder en gelukig had ik ook me helm op al die keren en jongens en meiden met scooter doe altijd een helm op want stel je bent er neit meer kijk wat je je ouders na laat ik noem een voorbeeld 2 jaar gelden is er een jongen geweest die ging naar het holland kazino won daar een groot geld bedrag volgende dag is hij naar scoter zaak gegaan heeft een runner 180cc gekocht is gaan rijden oke dan wel met helm is uit de bocht gevlogen hij haalde iemand in met hoge snelheid in vloeg presies met zijn hoofd tegne een boom in het midden van zijn hoofd was alles verbrijzeld ik hbe de fotos gezien en zag er vreselijk uit

en nog een vriend van me ongeveer 3 weken a4 weken gelden die jongen had zijn helm altijd maar voor de helt op emt een peuk in zijn mond nu had hij hem eindelijk een keer op goed op is hij met volgens mij 60 70 ongveer in een bus sluis gereden omdat hij hem niet zag velg door miden gebroken voorvork je had die voorkant van zun beta moeten zien echt erg
 
Florismisschienmoetjijeensspatiesproberengebruikendankanhijooklezenwatjebedoeld ;)

ik heb wel bijna elke week een bijna-aanrijding :X ik rij elke ochtend & avond op een ringweg (90km/h) met afgescheiden fietspad dmv vangrails... en dan zitten daar eerstejaartjes met hun fietsje te slalommen op dat fietspad... of rijden de iets tragere brommers mooi in het midden zodat je net te wienig plaats hebt om hen veilig in te halen...

en dan bij elke op/afrit kijken alle mensen alleen naar links terwijl er duidelijk een rood geschilderd fietspad ligt met 2 HUGE peilen erop, en net al ik eraan kom krijgen ze in hun hoofd om te vertrekken... ofwel zien ze me dan net op tijd en stoppen ze terug... ofwel mag ik volop in de remmen met gierende banden en dan kijken ze zo stomverbaasd naar me 'en vanwaar komde gij nu?'


enja, dan zo stomme sjonnies die u bijna leterlijk van de weg rijden :X
 
Ik kom aanrijden van links... vrouw komt van rechts en heeft haaientanden.
van haar rechts komt niets, en ze blijft alleen naar rechts kijken terwijl ze alvast de weg langzaam oprolt.

op het moment dat ze zo goed als midden op de weg staat realiseerd ze zich *hee, misschien ook maar even links kijken* oops, daar rijd iemand, vol in de remmen... motor slaat af. Ze belemmert het verkeer van beide kanten, ik moet ook vol in de ankers... ZEEER hinderlijk

TE vaak meegemaakt (ik rij super veel in de stad, ik ben pizzabezorger) en ik word er zooo schijt ziek van.
 
vluchtheuvel..... ik kom er netjes aanrijden km of 60... rijd zoon nissan NX100 inneens vlak voor me aan mijn kant van de vluchtheuvel... gvd ik kon die kerel dus echt wel ff de tering in schoppen.

en lieve mensen van het forum... mochten jullie mij spotten in het wil en rijd je toevallig in een auto:) geef mij dan voorrang als ik op een zebrapad loop :p want daar rijden ze me dus letterlijk van de sokken als ik voorrang heb... laatste tijd zovaak gebeurt dat ik sinds kort mijn schooltas oid tegen de auto aangooi... er komt dan wel een hoop gescheld vannaf mjah scheld vrolijk terug :) en ik heb lol uiteindelijk :)

ent mooiste is nog.... dat heb ik 2 keer bij dezelfde civic uit de buurt gedaan en de laatste tijd stopt ze al ruim van te voren ik zwaai dan altijd heel netjes haha +pippi+
 
DeJongh said:
Ja, inderdaad als die kerel toch inziet dat hij fout zit, waarom hem dan gelijk neermeppen. Gaat nergens over. Als iedereen zo zou zijn dan zou ik dalijk echt niet meer naar school, werk of wat dan ook te fietsen, omdat ik op elke hoek van de straat kan worden neergehoekt.

Rij je zo slecht dan dat je waarnschijnlijk op elke hoek wordt neergehoekt :)
 
Erwin280 said:
Rij je zo slecht dan dat je waarnschijnlijk op elke hoek wordt neergehoekt :)
Nee maar, ik bedoel als iedereen elkaar maar gelijk zou gaan neermeppen, omdat iemand even niet goed uitkijkt.

Ik zelf vind mijn rijstijl zelf prima, heb al zelf ongeluk gehad en al vaker ongelukken zien gebeuren. Dus heb voor mijzelf wel het idee wat wel kan en wat niet. Ik rijd misschien wel hard maar dat doet denk iedereen hier op het forum met 70cc onder zijn kont, maar ik kijk wel goed uit en ik ga bijvoorbeeld niet met 90kmpu door het verkeer cruisen en dan met degene achterop zitten lullen.
 
Back
Top