hoe voer ik mijn ciao op?

Patrick!

Well-Known Member
Ik heb een ciao (snor) gekocht waarvan het blokje echt helemaal niks is.
ik wil hem wat harder laten lopen, maar weet niet precies wat ik er dan allemaal aan moeten veranderen..
Ik wil op een snelheid van zoon 65/ 70 terecht komen..
Weet een van jullie wat er aan gebeuren moet, mail me dan..
Thnkx Patrick
 
Advertisement - register to remove this

Kweet neit zeker maar volgens mij zit bij zon cilindertje die uitlaatpoort voor de helft dicht.
Ik zou hem eens eraf halen en dan een keertje laten tunen ofzo + ander uitlaatje.
Kun je meestal niet heel veel mee doen.
 
Fenjo said:
Kweet neit zeker maar volgens mij zit bij zon cilindertje die uitlaatpoort voor de helft dicht.
Ik zou hem eens eraf halen en dan een keertje laten tunen ofzo + ander uitlaatje.
Kun je meestal niet heel veel mee doen.


dit is niet waar , een std 50 loopt gewoon niet zo snel , wat jij wilt doen is een beun oplossing waar je niks aan hebt..


beter koop je een DR cilinder , 65cc , 43mm met een kop , dit met een andere poulie (80mm) en een leuk uitlaatje dan rijd je wel 60/65

ik reed met een ciao ongeveer 75 met zo'n dr setje , 80mm poelie en een tecno uitlaat en de inlaat nog veranderd , die is nog al klein , alleen kun je er niet even zomaar een boormachine in zetten :p

verder zat daar een 12mm carburateur op gewoon.
 
ja dat kan , omdat de inlaat nog std is heeft het bijna geen nut om een 13mm te kopen , en die levert ook weinig tot niks meer op..

grotere sproeier is wel nodig ja..

wat voor uitlaat heb je nu?
 
melf #50 said:
dit is niet waar , een std 50 loopt gewoon niet zo snel , wat jij wilt doen is een beun oplossing waar je niks aan hebt..


beter koop je een DR cilinder , 65cc , 43mm met een kop , dit met een andere poulie (80mm) en een leuk uitlaatje dan rijd je wel 60/65

ik reed met een ciao ongeveer 75 met zo'n dr setje , 80mm poelie en een tecno uitlaat en de inlaat nog veranderd , die is nog al klein , alleen kun je er niet even zomaar een boormachine in zetten :p

verder zat daar een 12mm carburateur op gewoon.

Oke kzei al oik weet niet zeker. ;)
 
het probleem is gewoon dat deze kerel een snor ciaotje heeft en dat houd dus in dat deze brommer snor vertanding heeft en beduidend langzamer gaat dan bromvertanding.....

en met een 50cc kan je niet zo snel gaan is helemaal niet waar, je hebt helemaal geen 65 of 70 nodig voor 70 te gaan

1ste: bromvertanding
2de: poelie 6,5cm
(3de: Leovincé Circuit HM)

moet jij eens kijken ;)

ps. koop nooit techno voor deze vespa blokkies want die zijn kortom KUT
 
melf #50 said:
dit is niet waar , een std 50 loopt gewoon niet zo snel , wat jij wilt doen is een beun oplossing waar je niks aan hebt..


beter koop je een DR cilinder , 65cc , 43mm met een kop , dit met een andere poulie (80mm) en een leuk uitlaatje dan rijd je wel 60/65

ik reed met een ciao ongeveer 75 met zo'n dr setje , 80mm poelie en een tecno uitlaat en de inlaat nog veranderd , die is nog al klein , alleen kun je er niet even zomaar een boormachine in zetten :p

verder zat daar een 12mm carburateur op gewoon.
idd:) gewoon 65cc.. en uitlaat ontgrenzen dan kom je al ver:)
 
dream said:
het probleem is gewoon dat deze kerel een snor ciaotje heeft en dat houd dus in dat deze brommer snor vertanding heeft en beduidend langzamer gaat dan bromvertanding.....

en met een 50cc kan je niet zo snel gaan is helemaal niet waar, je hebt helemaal geen 65 of 70 nodig voor 70 te gaan

1ste: bromvertanding
2de: poelie 6,5cm
(3de: Leovincé Circuit HM)

moet jij eens kijken ;)

ps. koop nooit techno voor deze vespa blokkies want die zijn kortom KUT




:rolleyes:

ik heb nog nooit andere vertanding in een ciao hoeve te stoppen :rolleyes:

slaat helemaal nergens op wat je zegt..

en hoe kom je erbij dat Tecno kut is?? ik heb er meerdere onder ciao's gehad , deze liepen gewoon goed.. op sommige setups zelfs beter dan leovinci etc.
 
Back
Top