This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe vet is jou school kwa scoots??

ErwinZ said:
Denk je niet dat zijn post een beetje sarcastisch bedoeld was? :+

Nah nooit . hehee

Toen ik men cijferlijst moest halen stonden er eindelijks wat meer scooters bij ons op school. 1 daarvan was een schakel een Honda MB die er echt super strak uit zag. Voor de rest allemaal standaard. Wat Ditechjes met een andere uitlaat en dat is et wel. Oh jah 1 neos die die gast aan het ombouwen was. Hele turbo plannen etc. Ben benieuwd of dat em lukt.
 
staan wel veel scooters bij mij op sgool, maar grootste gedeelte is gewoon om te rijden meer niet en lopen dus gewoon 45 mischien iets harder, der zijn paar met snelle uitlaten enzo meer niet en volgens mij 3 a 4 met 70 cc, waaronder ook 1tje met mhr sport d8 ik, van een vriend van me dat ding rijd tsjill (A).. maar der is ook 1 of andere mogool met een witte phantom, dat ding was in et begin vrij hard, helemaal wit met rode accenten, cross stuurtje en weet ik veel wat., mja opeens gapend gat in ze uitlaat
half rode voorkap besmeurd met viltstift, kwam vandaag aan op sgool d8 ik hey hij heeft em verlaagd, maar nee ze achter veer was vervangen door een ijzer staafje wat niet vast zat.. en nog meer verneuQingen
 
hilersum, roland holst. Standaard onbegrenste rs is denk ik onegveer de snelste hier die op school staan dan wel :$ voor de rest 1 rox met nrx en wat standaard neosjes en viva city's
 
laatste maand zijn er zo'n 5 scoots bij gekomen van de 40 ofzo
en de meeste hebben hier een powerfilter :|:L
En ja, ik ben de snelste (ZONDER blowerfilter)
 
onze school heeft alleen standaard scoots volgens mij, alleen ander uitlaatje, volgens mij ben ik de snelste :$ (due plus,shot,21mm)
kamaraad heeft op z'n slider mhr, shot, 19mm trekt ook wel leuk
verder staat er soms nog een afgetrapte aerox met de kleuren: wit, goud en roze met polini corsa
 
Hier bij mij at school Valt het ook wel mee niet veel boeiends of zo,

Mijn runner natuurlijk haha

Btw. Kzet niet helesetup nee rhoor gewoon Alleen Cilinder en uitlaat,

Firefox: Stage 6 pro Cil. en Yas. c16
Beta ark: Std. Cilinder Pronk tuned en Yas r
Nrg: Hebo Manston en Jolly moto
Dragster: Power one 50 snel en team '99

Inmiddels niet meer:
Phantom: Metrakit Giet en Bidalot s2
Slider: Van remco Van SL Freestyle
Phantom: Evo 50 Team 2000

Dat was het wel zown beetje

Vind het niet super maarjah
 
vergeet mijn scooter niet:
Slider met hor. blok: metrakit gietijzer, yasuni Rtje, 17,5 carbje
 
GROSSIE said:
Daarvoor ben ik al te lang niet meer op me school geweest
ik ook niet maar 1 ding wete ik wel er staat bijna alleen maar standaard spul tussen met veel schadexD
 
Bij mij rijdt altijd een slider met een NRX oid. Die is echt de man van de school want hij produceert het meeste herrie. Damn wat een mazzelpik x|
 
dartmaster187 said:
Bij mij rijdt altijd een slider met een NRX oid. Die is echt de man van de school want hij produceert het meeste herrie. Damn wat een mazzelpik x|

:L
 
hehe bij mij op school was ik altijd de enige snelle, halve school kijken als ik aan kwam rijden met MHR team, c20, Mhr rotor etc :# altijd mooi :W
 
Slider Project said:
vergeet mijn scooter niet:
Slider met hor. blok: metrakit gietijzer, yasuni Rtje, 17,5 carbje
Oops :$ sorry idd, vergeten En Krista met der citta


we hebben Timothe ook met slider en tnt uitlaat En nog aeroxje met technisgas of zo en speedfight met NRX en speedfight met laser x pro en sr met dmp
 
Bij mij weet haast niemand eigenlijk wat ik allemaal uitspook kwa scooters, en dat boeit me ook vrij weinig wat andere mensen weten of denken ik vind het wel mooi als ze zo aan hun stuur lopen te trekken, waar is dat eigenlijk voor nodig? ik zal het een keer vragen aan een van hun...
 
zo was laatst ff op mn ouwe school om een bakkie met een mede scootersjaak we wouden alle mansen verhalen die we hoorden over derbie schakels etc die zonder ringen wel 125km gingen en dat er 1 ons wel zou boeken met zijn ontgrensde dna , voor de rest staan er wat roxen met een r en een 17.5mm en een hoop standaard speedfigt en via city's en een fox met een leovinci , dus wij heen en is ff kijke nou ow wat ginge die koppelingen hard naar de kloten van die lopen boeren op hun schakels en de mansen verhalen van die gasten waren niet gering er stond een aerox met een power1 vervangings cilinder die wel 29.3 pk had bij de jager op de bank gehad
:S naja en zo ging het lang door dus wij zo van zulle we ff race naja was wel goed want hij ree ons zo zoek

opgesteld enzo blok ff warm late draaien nou 123 en gas .... wij bleven staan tot hij halver wege was en toen wij op het gas wheelend weg en dr voor bij hehhe


1 aerox setup :

stage 6 racing max tuned
c20
28mm oko
stage 6 membraan
stage6 hpc krukas
mhr2005 vario
stage 6 koppeling + huis
13/44 primair sucandair orgineel

2de aerox

metrakit pro race 2
power 1 krukas
28mm oko
stage 6 r1200
mhr 2005 overange
detla kluts + wingbel
13/44 primair sucandair orgineel


vind het tog wel zonde dat ik nu 40 uur in de week werk kunne we niet meer ff om een bakkie