This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe vet is jou school kwa scoots??

momenteel zit ik nog in het middelbaar
mijn school is dus echt kut op het gebied van scooters, leerlingen mogen hun scooter niet op het school plaatsen. Ook rijden er niet veel mensen op mijn school met de scooter (mss 10 ofzo) en er zijn er ook maar 2 echt in geinteresseert (een tweeling) en ik dan natuurlijk ook wel
 
Waarom ga je me nou persoonlijk aanvallen? Beetje slapjes.

Er zit een verschil tussen snel iets neerzetten met een foutje, of een topic aanmaken en 10 keer dezelfde (grove) fout maken.

edit: het is trouwens je van het :*
 

Ik mag me scooter ook niet op de school parkeren hoor :+ Bij mij zijn er trouwens wél veel scooters, omdát ik op een middelbare school zit.
 
tuynheck said:
Waarom ga je me nou persoonlijk aanvallen? Beetje slapjes.

Er zit een verschil tussen snel iets neerzetten met een foutje, of een topic aanmaken en 10 keer dezelfde (grove) fout maken.

edit: het is trouwens je van het :*
hier zeggen ze het van het,
klinkt ook wel logischer als je van het.
 
RRtje said:
Ik mag me scooter ook niet op de school parkeren hoor :+ Bij mij zijn er trouwens wél veel scooters, omdát ik op een middelbare school zit.

ik dacht dat ik de enigste school was waar je je eigen scooter niet op het school mocht plaatsen en de leerkrachten dan weer wel. Vindt ik toch wel flauw eigenlijk
 
tuynheck said:
Waarom ga je me nou persoonlijk aanvallen? Beetje slapjes.

Er zit een verschil tussen snel iets neerzetten met een foutje, of een topic aanmaken en 10 keer dezelfde (grove) fout maken.

edit: het is trouwens je van het :*

 
bij ons op school staan er somers wel redelijk wat scoots... en veel auto's de auto's parkeren tegenwoordig ook maar op de scooterparkeerplaatsen (zelf bestuur ik ook een 4-wieler dus ik heb er geen last van)autotechnische school in a'doorn.
 
Totaal niet vet

Allemaal Sr/Aerox'en ed...waar nog nooit iets anders mee gedaan is dan benzine in gegooid......

1 aerox van n vriend van me die helemaal flipflop gespoten is maar dat is dikke tuning....

Verder allemaal mensen die zeggen dat ze een c21 onder hun scooter hebben enzo.

altijd wel leuk met ze te praten, want ze gaan allemaal 100 met een NRX hihi.
 
bij mij op school staan iets van 50 tot 70 scooters.....niets wat vliegt. alleen maar NRX gangsters, die stoer kijken enzo, en natuurlijk de albekende wheely boekers ofzow


en dan sta je er mee te praten : ze rijden allemaal tussen de 90 en de 110 met een nrx. en allemaal mooie praat vragen ze wat voor scooter heb jij eigenlijk. ik : een dna , hun waarom kom je er niet mee naar school , ik: daar worden jullie bang van , hun : ojOOOww heb jij die snelle dna
 
haha,

Bij mij opschool staan voornamelijk standaard scootertjes, op 1 nrx en reverse na. Degene met de "echt" snelle scoots gaan er niet mee naar school.
 
bij ons op school is het ook niet veel bijzonders, stuk of 15 scooters en bijna allemaal standaard.
1 heeft een nrx, 1 een reverse en nog iemand met een r.
Alleen kamaraad van mij heeft special paint zundapp die 105 gaat en een slider met mhr cilinder,19mm,shot dat blaast aardig.
zelf kom ik op school met roze top,shot,21mm enz..