Hoe vaak ziet oom agent een overtreding door de vingers?

Ben je weer een uurtje zoet in de kroeg. Ik heb nog de mazzel dat ik met 0,7 wegkwam. Heb ook gehoort dat het nu 0,8 is maximaal.??
 
jeroenaerox said:
0.7 kw is gewoon 30 euries, alleen dit word nog welleens door de vingers gezien maar niet altijd. officieel mag je 0.5 hebben en niet meer. maar en zijn gewoon agenten die over 0.6 of 0.7 niet moeilijk doen en je gewoon laten rijden. dus als je voor die 0.7 geen bekeuring krijgt heb je ook gewoon geluk

Dat is nu dus niet meer.... kreeg laatste keer toen politie met me scooter aan het "banken" was :p papiertje in me hand gedrukt en daar stond op dat je pas vanaf 0,7 kw een boete krijgt...

Lijkt me niet dat hij het dan door de vingers ziet, zou btje raar zijn dat ie het dan op papier zet.

Lat0rz
 
geen gele stickers, ja ik ben er mee bezig... (schuur status zag die er ook uit), ik zo uitgelegd van ja eraf gehaald voor te schuren en vergeten.. na babbeltje hij zeg ok rij maar door. succes er mee..
 
mwah niet echt gemats;)
meer geluk gehad.
ik rij alweer 1jaar standaard met sito plus uitlaat. daaarmee ga ik ongeveer 65echte km. nou ik denk doe ik me andere uitlaat weer is onder.
Dus ik mijn metra kit er onder gedouwd ( + begrenzer :D) ik rondje rijden:p
gelijk aangehouden.
Ja die gaat te hard he.....
ik zo nee hoor.
Nou kom maar ff mee dan naar politie bureau, ik mee dus:p
gast zet hem er op 0,4kw hij keek heel verbaasd. moehahahaha:D
hij zo ja hij gaat net zo snel als toegestaande snelheid.
Ik: Ja zei ik toch :D
Heb je geen snelheidsbegrenzer op?
Een wat??
snelheidsbegrenzer!!
Nee dat heb ik toch niet nodig....
Allemaal lullen over prop uit uitlaat en ringen uit vario etc.
Ik zo: Ja dat weet ik allemaal niet hoor:D

haha al die moeite voor niks lomperds.

Wij worden vaak gemats zonder helm bij wijkagent,
2x zonder helm dan zegt die er wat van, als je volgende keer niet op heb dan boete:)
maarja ik heb altijd me helm op.
 
Over het algemeen denk ik dat agenten lichte overtredingen zoals geen helm op enzo en geen gele stickers gewoon vaker door de vingers zien omdat ze zelf ook weten hoe 't is om in deze leeftijdsfase te zitten...ik bedoel..kom op zij hebben vroeger cker ook wel op brommers gereden en opgevoerd enzo:)
 
Volgens mij heb je door een powerfilter minder vermogen. Want normaal als een wheely maak hou ik het gas in en het stuur een beetje omhoog trekken en dan lukte het al. Met powerfilter moest ik echt veel moeite doen om het op zijn achterwiel te krijgen dus misschien ligt het hier aan.

Je moet gewoon doen of je eer wijnig vanaf weet dan denken ze ook van die heb er geen reed verstand van dus eht zal wel goed zijn.
 
Ik ben dus net achterna gezeten door motorjood :O... Ik reed over rotonde naar industrie terrein... kijk ik voordat ik de bocht doorging achter me.... komt er een motorjood aan, dus ik volgas planken

Maar ik wist daar een goed verstop plekje :+ dus ik daar snel gaan staan, echt 2 tellen later kwam die langs rijden, hij zag me gelukkig niet.... ik nog ff blijven zitten. Komt ie weer langs alleen nou echt super langzaam, rijd ie een afslag naast het plekje waar ik zat in, ik d8 nee kut nou ziet ie me.... maar hij reed door :D
K zat wel btje te poepe daar :p +ralf+
 
hhahahaha lol das altijd een kick als je ontsnapt.

En helemaal in eht industrie terrein daar heb ie alle ruimte om je te pakken.
 
zo vaag zeg :X als je hier woute ziet, en je gaat gewoon rijden zo als het hoort dan is er nix aan de hand, als je geen helm op hebt ja dan vraag je dr zelf ook gewoon om, ze geven niet voor nix zon hoge boetes voor 'n helm.

als je het topic bekijkt over helmen hier op het forum en het dan nog niet snapt waarom die dingen belangrijk zijn dan ben je gewoon letterlijk stom :|

je bent hier alleen de lul als je een motorwout ziet want dan staat er vanzelfsprekend ook een rollerbank maar die staan er zon beetje nooit :)

je hebt het voor een groot deel gewoon zelf in de hand. als je stressig gaat rijden valt dat op.zellf ben ik ong 5 x aangehouden in 2 jaar en 4 keer gematst. die ene keer was toevallig de miereneuker die me een boete gaf voor licht omdat ik me licht iets te laat aan had gezet toen ik wegreed maar het knopje niet om had gezet :X
 
Nou gistere zijn we ook gematst.. ALex (gorillaz) ik en maatje Michel, zaten beetje te stunten,, sprinten,, @ industrie terrein.. dus wij beetje rijden,, komt alex opeens.. ik zag politie.. .. dus wij in een steegje bij een bedrijf staan,, ik vraag weet je het zeker? neej zal wel niet.. (alex: oh kut me jas ligt daar nog) lopen lopen lopen.. komt terug, ik steek een peuk op. 5 min later horen we zo'n opel-geluid, wij dachte zal wel niet, ja hoor politie, zet hem in z'n achteruit en stappen 2 agente uit.

1 man
1 vrouw

en raad eens wie de vrouw kreeg,, die oerlelijke ALEX.. :+ (k'vondt haar best lekker)
Maar alleen ID werdt er gevraagt en certificaat voor de rest niks

We zijn wel geregistreerd vanwege op het industrie terrein bevinden. (boeie wie is er in deze tijd nog niet geregistreerd??)

Maar agente waren erg lief.. (GISTERE DAN!)
 
heb je mazzel als ze een beetje een slechte dag hebben geven ze elke boete die ze kunnen verzinne. Soms lopen er ook van die stagelopers van rond de 16. Zat ie me een beetje uit te lachen van veraf. Ik zat te dreigen met mijn vuist en daarna vroeg ie iets aan een andere juut en toen heb ik hem de hele avond nie meer gezien. LoL is dat.
 
Als je hier gewoon rondrijd en jezelf aan de regels houd wordt je zowiezo achterna gezeten. Ze hebben hier haast niets te doen dus gaan ze voor de lol scooters achterna zitten (wat ik best begrijp). Als je hier 1x aangehouden wordt mag je gelijk mee naar het bureau voor een rollerbank test.
 
jah is hier ook meestal zo... dusjah wat maakt het dan nog uit, kan je net zo goed hard gaan rijden... maar je moet zorgen dat je niet gepakt word op gemeten snelheid... die boetes zijn ietsie duurder dan van constructie snelheid :X
 
Geert said:
*hap modus*
voor 55 euro kan ik anders een mooi avondje uit gaan


Noh...voor 55 euro kan je wel uitgaan...maar een mooi avondje uit dat weet ik nog niet? Maar ik ben het met je eens dat je wel wat beters weet om 't aan te besteden dan aan de politie :p
 
Back
Top