Hoe vaak ziet oom agent een overtreding door de vingers?

hier(noord oost groningen) zien ze wel erg vaak dingen door de vingers als k dit vergelijk met het rest va het land.
enkel bij de roller doen ze moeilijk maar op straat meestal waarschuwingen enzo
heb opzich niet te klagen hier en jah vriendelijk heid is echt het belangerijkste


eric.
 
ik op me race fiets zonder licht, lekker aan het fietsen met 36 km/u hoor ik achter me gehijg jongen man stop is even, trek een sprinten en ik zag ze achter me zich al weer omdraaien:D
 
Dempster said:
ik op me race fiets zonder licht, lekker aan het fietsen met 36 km/u hoor ik achter me gehijg jongen man stop is even, trek een sprinten en ik zag ze achter me zich al weer omdraaien:D


huh:+ .. nog een x
 
1 x aangehouden, was 15, puch inleveren of uber teveel boetes, daar ging me puch dus!

1x rollerbank, daarna mee voor technisch onderzoek, uiteindelijk 300 euj boete

laatst gelasert, wacht nog op boete voor 31km p/h (gecorrigeerd) te hard binnen bebouwde kom, wordt door justitie bepaald!

wel laatst gematst, ff proefritje heen en weer in de straat, kwamen de wouten eraan, ff papieren laten zien en weer goed.
 
12 boetes 1 keer gematst..voor roller..reed roller eruit..en toen heeft ie 1.8kw opgeschreven..dat vond ie wle hoog genoeg voor mij(A)


Maar was wel meesterz..staan gewoon 3 agenten daar bij brandweer kazerne nou agent zo,hoe zwaar weeg je..ik zei zo het zal niet veel uit maken..maar u mag er wel opgaan zitten en dat deed ie.
Gaf ie gelijk plankgas en knalt ie boven 2 kw vliegt die koeling buis eraf vanwege de lucht die zo hard moest blazen:D

Had dikke lol daar:)
 
Zuid-Holland zijn ze indd niet echt blij met dingen op 2 wielen, of 1 :+, laatste keer dat ik rollerbank was omdat ik wheelie maakte langs de pro... kwam der motorjood aan ( had ik niet gezien :( ) hij zo: zo Mr. Rossi stop is :D... toen mocht ik mee naar t bureau

edit: net die boete binnengehad :p
 
wie zegt dat ik als een mongool rijd? ik rijd gewoon hard maar niet als een mongool :L ik weet heus wel wat ik doe hor, anders had ik nou allang dood geweest ofzo...
 
Ik heb ook een keer meegemaakt dat ik door groen licht reed en ergens op het midden van de weg moest wachten op ander verkeer dat van links kwam...daar stond het licht al op rood maar de auto's moesten op de weg wachten vanwege een opstopping ofzo...kwam er een domme motorjuut aan die mij op de weg zag wachten...en die naaier zei dat ik door rood was gegaan. Nou mooi niet dus, en hij maar tegenspreken enzo...op 't laatst had ik een deal met 'm gemaakt en zouden we samen kijken of die auto's die van links kwamen regelmatig zo'n opstopping hebben en dat het daardoor best mogelijk is dat ik door groen ben gereden en op de weg moest wachten tot het verkeer weer op gang kwam...nou ik heb gelijk gekregen!!! :)

Domme juuten:(
 
hehe indd..maar over dat we als idiooten over de de weg rijden,ben ik ook niet het ook niet helemaal mee eens:|

dat er mensen zijn(ken er ook wel een paar)die gevaar op de weg zijn ja oke..maar ik zelf B.V houd me gewoon aan de snelheid hoor en zo niet:D

Nou dan zorg ik wel dat het op wegen zijn waar het kan oid..ik houd echt wel rekening met allez.....dus dat is altijd al een probleem geweest..als 1tje een wheellie maakt ofzo dan is het gelijk aso en gevaar op de weg,en dan zijn het opeens alle scooter rijders...ja dikke tiet dus:|

de mensen die dat zeggen moeten niet zo vooroordelen:)
 
wolvie said:
hehe indd..maar over dat we als idiooten over de de weg rijden,ben ik ook niet het ook niet helemaal mee eens:|

dat er mensen zijn(ken er ook wel een paar)die gevaar op de weg zijn ja oke..maar ik zelf B.V houd me gewoon aan de snelheid hoor en zo niet:D

Nou dan zorg ik wel dat het op wegen zijn waar het kan oid..ik houd echt wel rekening met allez.....dus dat is altijd al een probleem geweest..als 1tje een wheellie maakt ofzo dan is het gelijk aso en gevaar op de weg,en dan zijn het opeens alle scooter rijders...ja dikke tiet dus:|

de mensen die dat zeggen moeten niet zo vooroordelen:)

Ben ik het helemaal mee eens;) Ik houd me meestal ook gewoon aan de regels en ga ook niet overdreven hard rijden ofzo...

Waarom zou je jezelf, en anderen in gevaar willen brengen...schiet je niks mee op! En hard rijden doe ik ook alleen op plekken waar het even kan, anders pas ik me gewoon wel aan aan de verkeerssituatie.

Maar het moet nou eindelijk eens een keer afgelopen zijn met die vooroordelen over scooterrijders dat ze allemaal aso rijden en de regels niet kennen:(
 
jammer dat de politie niet om dit soort fora's kijkt.. dan weten ze beetje wat de gemiddelde scooter-rijder doet.. (niet heel nl zit hier natuurlijk.. maar toch)

dit is mijn mening
 
RogerP said:
jammer dat de politie niet om dit soort fora's kijkt.. dan weten ze beetje wat de gemiddelde scooter-rijder doet.. (niet heel nl zit hier natuurlijk.. maar toch)

dit is mijn mening
hehe..zullen vast wle eens dingen gelezen of gezien hebben,nou het gaat er bij hun gewoon om..rijd ie te snel,hup meekomen en weer een boete.
Juut weer blij en wij weer wat armer:|


B.V bij meeting drachten..was chill daar btw..maarum oke daar kon iedereen met z'n scoot gratis op roller.
Nou ik met een maat er op..hij half gas roller eruit ik half gas roller eruit(wisten wij ook wel:D)na later dus op testbank enzo voor uitdraai en allez..maaruh 1 van die juten kweam ook nog naar ons toe vannuh wisten jullie wel dat jullie zo snel reden(ja duuh..nee dacht dat ik keurig 45 reed:stupid:

Maar oke ze mochten die dag niks toen..dat was afgesproken..maar ze hadden ons graag gepakt:)
die vriend waar ik mee was..heeft krant nog gehaald...met scoot op roller op de foto..dat was echt wel ff lachuh,waren we iedergeval duidleijk aanwezig:W
 
Whahaha...dat is nog eens mooi!!! Als de Juuten je niks mogen doen :D ghehehe....betere shit! Die Juuten lekker balen...die lui zijn ook zo dom hea!

:)
 
Ik kom zelf uit Leeuwarden en daar stonden we eerst wel eens met een groep scooterrijders in een afgelegen tunnel lekker te chillen...kwam er godvrdomme een keer een politiewagen aan de ene kant de tunnel binnenrijden...en aan de andere kant ook een....die flikkers hadden ons ingesloten:(...Zouden die naaiers ons een boete gaan geven voor samenscholing:(...maar die kregen we mooi niet...we zeiden:p nou dan gaan we wel weer naar huis hoor agent(a) en die juut geloofde ons....stonden we gewoon even wat verderop in een zelfde tunnel te chillen...maar wel 1 waar geen auto's naar binnen konden rijden:p


Domme juuten:p
 
Last edited:
2x Achternagezeten, 1x heb ik een motorjuut geboekt @ Mn Vespa Si hehehe
geweldig. K reed door rood, stapt er zo'n vent de weg op met zn hand omhoog:
Stop! Politie! ik: oo .. -kut- .. slippe en omkeren, komt er zo'n klootviool achter me aan @ zn BMW, ik boeke. @ school neergezet en rustig naar binnen, ging die lul me nog binnen zoeken ook :L hoe kansloos.
En op mn Viper met Evo50 reed ik over de ring, auto's inhalen, tot ik een juut inhaalde hehe 8P k denk, mohhhhhhhhh laat k maar even afslaan .. maar geen boetes gehad met scooter.
 
Back
Top