This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

hoe snel kan ik gaan met mijn rs, als ik alles uitboor ?

200 euro zal het je vast neit gaan kosten , en als je kuipwerk e.d. eraf haalt scheelt het ook weer uurloon....... dus

en die 200 km/u is egt waar! het 50cc wereldrecord staat op 227,?? geloof ik.....

bedankt voor de tip !
maar als ik nieuw 50 cilinder koop, moet ik dan ook geen nieuwe vario, luchtfilter en alles kopen ? Of is een cilinder alleen ok om gewoon iets sneller te gaan + iets meer power

( ja, ik noob ^^ )

Originally posted by troylee neos
hmmm

je hebt geen vario op een schakel, daar voor heb je je versnellingsbak
maarreuh neej alleen cill is ook goed

lol, dat weet ik dan ook al weer
thx !!

aller aller aller laatste vraag ( voor ik nog eentje bedenk ) :
weet iemand een site waar ik prijzen nieuw cilinders etc kan vinden ? niet veel goesting om mijn gsm leeg te belle voor beetje informatie bij de aprilia dealer ...

dank je

bedankt,
zijn de prijzen hetzelfde als in belgie ongeveer?

want ik weet dat de prijs van brommers/moto's in nl veel duurder is dan in belgie.

hehehe, weet je wat mijn idee nu is ?

ik ga mijn brommer zo laten,
ben gaan zien voor een gilardoni 70cc, 47mm : 200 € kan ik hem krijgen
installatie etc 65 ongeveer

dus pak dat ik ongeveer 300€ zal gaan uitgeven,

kga het dus niet doen, laat alles zo
volgend jaaar krijg ik toch een 125-250 van mijn papa
dan moet ik wéér een nieuwe Spidi leren vest kopen, nieuw handschoenen, en ook een nieuwe helm ( wou ik dees jaar al kopen, maar zal volgend jaar zijn, zodat de kleuren overeeenkomen )

en met die 300€ die ik dit jaar neit gebruik, kan ik me bijna de arai helm kopen van Nakano ( die met de 2 ogen )