Sherco sm-r 2020 begrenzer met afstandsbediening steken maar weet niet hoe?

Stefano00

New Member
Ik heb al een tijdje geleden een begrenzer gekocht voor men sherco zodat hij maar 45-50 zal gaan maar bij deze begrenzer staat alle papieren in het duits en kreeg ik er maar 1 bruin draadje bij.
Zou iemand me kunnen helpen deze op men sherco te plaatsen?
 
Advertisement - register to remove this

Als het geen CDI betreft met een schakelare berenzer ingebouwd maar alleen een losse begrenzer moet je die aansluiten op de draad van de pickupspoel.
Ik heb geen schema van een Sherco brommer dus ik kan je ook niet vertellen welke kleur deze draad heeft maar misschien weet je dit zelf.

Anders kijk eens even in de gebruikershandleiding die bij elke brommer hoort te zitten, soms wordt daar ook het elektrisch schema afgebeeld.
Maak er dan een heel duidelijke scan/foto van en post deze hier, dan kijken we verder.

By the way voeg ook een foto of link bij van de begrenzer zelf want een begrenzer met enkel 1 draad bestaat gewoon niet.
 
Ik heb een vraag over mijn beta rr 50 motard sport uit 2017…
Heeft iemand enig idee of de standaard beta uitlaat hiervan geschikt is voor een 70cc? Ik kan het namelijk nergens op internet vinden
 
@Koen Kiewiet ,

hallo Coen, ik zie dat je nieuw bent op dit forum, welkom.
Dit is het draadje van @Stefano00 en het is niet gebruikelijk om je eigen vragen te stellen in een ander z'n draadje en het daarmee Stefano's draadje als het ware naar je toe te trekken maw te kapen.
Dus beter een eigen draadje aanmaken en daar je vragen stellen.
 
Back
Top