This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe kom jij aan je nickname?

Originally posted by *EmankciN*
Euhmmm, 2 jaar terug ofzo ooit verzonnen... kon maar geen leuke bedenken, dus zo maar: NicknamE = EmankciN

l00sheid, maar 99% van de mensen ziet het niet meteen

Verder sterretjes om het te versieren 8P

Oke, ik zie het dus NU pas

Bw's = Eerste scoot... in Frankrijk is het een Booster... en dan dus Boostah...

Ben trouwens gewoon nederlander

'Sjoko' komt van chocoladebeertje, hetgeen sommige kippetjes het nodig vonden mij te noemen

Grappig hoe topics elke jaar weer terugkomen met een andere topic starter Moeten we een keer gaan opsommen

DAW zijn mijn initialen D.A.W. Zo is het altijd mijn nickname geweest, ik kalk die letters ook in al mijn bezittingen of ik laat het kaligraveren.

Greetzz DAW

Originally posted by Arne
Oke, ik zie het dus NU pas

dat bedoel ik

Ach, veel kennen me nu zo en ik vinnut wel grappig.. klinkt een beetje chinees als je t probeert uit te spreken 8P

[ejmangktsin ]

ik had een zip en ik denk dan dat maar. Wat betreft het "born to be werner" onder m'n nick, werner is een bijnaam die ik ooit eens gekregen heb.

Hey stinkvinger, hoe de neuk kommie nou aan zo'n vinger eigenlijk??? :S

Mijn eigen nick lijkt me wel duidelijk...

Nou ja, ik kwam er plots op. Ik ben een mens, denk ik toch, en ik ben geboren ==> "Natuurlijk geboren mens"

De eigenlijke nick is DME3, is een afkorting van me naam: Dimitri
Maar vond 'natural born human' leuker.

Last edited:
Jeroen en heb een Yasuni, dus Yaruni... tja... droog, ik weet het, maar gewoon Jeroen was al bezet

is dat als compliment bedoeld? 8P zoja :*, zonee *schop*

nee maar ff serieus, vind het nu eigenlijk maar een gare nick maar tis niet anders