This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe kom jij aan je nickname?

goot wordt zo door me vrienden genoemd ten eerste ie een afleiding van me achternaam.
en als we uitgaan als mensen mijn tempo mee drinken belanden ze vaak in de goot of ik zuip mezelf de goot in

ElmoRS.....

Maat van me begon toen de hele tijd te zingen: Elmo nieuwe schoenen! toen ik nieuwe schoenen had..ik heet zelf Almer dus ja lijkt wel wat op elkaar en ik vond het verder wel leuk en RS omdat ik op een Aprilia rs70 rondrijd..lekker simpel allemaal

Hmm mijn naam had iets te maken met Carnaval een aantal jaar geleden geloof ik... heb nu nog steeds een hele hoop van die longneckflesjes op me kamer staan Maargoed heb toen op msn van me naam Heineken gemaakt en das nooit meer weggegaan

kleck omdat ik zo binnen vriendenkring genoemd word
waarom ?
geen idee ik moet het zelf ook eens gaan achterhalen
kleck met ck omdat ik dat van de cock wel stoer vond

Ik heet Jorrit, Dat werd Your-It

Maar die email was al bezet @ hotmail.
dus toen kwam yorin, the movement

toen werd et your-It, The Movement

en toen werd et maar kort, Movement!

makkelijk...

Mijn naam..hmm..
verzonnen in een dronken-bui. Toen een fotosite met deze naam begonnen..en sindsdien ben ik de/een Loserhond

Ik was eerst SRally, samenvoegsel van SR + Rally, vanwege de SR wielen. Aangezien dat tegenwoordig niet meer uniek is en ik intussen de leuke woordspeling van Minarelli + Rally = MinaRally had bedacht, dacht ik tijd voor wat nieuws dus ben ik nu Folkert op de MinaRally.

krisjuh...

ik heet kristiaan, maar ik ben zo'n beetje de kleinste van m'n vriendenkring en word ik dus krisjuh genoemd.

nja vriend van me noemde me henkoos coz.. dunno, mja dat staat stom, dus ik denk doe er een schepje boven op

Die van mij is afkomstig van een tekenfilmserie, The mouse and the monster..... Muis heette chezzmo

Originally posted by monstaboy
Goed liedje: Monstaboy ft. Denzie - I'm sorry.. daar heb ik em van geript.

echt relaxt liedje..
mja.. mijne komt euhm van..
Maastricht.. wijk 22... mja, t gaat um mij gewoon erom dat ik kan forummen dus die nick boeit me geen fuck..