goot wordt zo door me vrienden genoemd ten eerste ie een afleiding van me achternaam.
en als we uitgaan als mensen mijn tempo mee drinken belanden ze vaak in de goot of ik zuip mezelf de goot in
Maat van me begon toen de hele tijd te zingen: Elmo nieuwe schoenen! toen ik nieuwe schoenen had..ik heet zelf Almer dus ja lijkt wel wat op elkaar en ik vond het verder wel leuk en RS omdat ik op een Aprilia rs70 rondrijd..lekker simpel allemaal
Hmm mijn naam had iets te maken met Carnaval een aantal jaar geleden geloof ik... heb nu nog steeds een hele hoop van die longneckflesjes op me kamer staan Maargoed heb toen op msn van me naam Heineken gemaakt en das nooit meer weggegaan
kleck omdat ik zo binnen vriendenkring genoemd word
waarom ?
geen idee ik moet het zelf ook eens gaan achterhalen
kleck met ck omdat ik dat van de cock wel stoer vond
Ik was eerst SRally, samenvoegsel van SR + Rally, vanwege de SR wielen. Aangezien dat tegenwoordig niet meer uniek is en ik intussen de leuke woordspeling van Minarelli + Rally = MinaRally had bedacht, dacht ik tijd voor wat nieuws dus ben ik nu Folkert op de MinaRally.
echt relaxt liedje..
mja.. mijne komt euhm van..
Maastricht.. wijk 22... mja, t gaat um mij gewoon erom dat ik kan forummen dus die nick boeit me geen fuck..