Hmm, welke cilinder.

Wesley S.

DE EMHAER BOY!
Ben ik weer :P

Ik heb toch niet die DR70 gekocht, want ik was laatst bij de scooterdealer om die cilinder tehalen. Dusja, toen begon dit verhaal.:

Ik: Ik kom me DR70 ophalen die ik had bestelt..
Medewerker: "Waarom een DR70 (beetje lachend), een Rode Top is beter voor straat gebruik"
Ik: Ja, :X dat leek me het beste...
Medewerker: "haha, ik zou een rode top nemen.."
Ik: Ik bel je nog wel man, even overna denken..

Dusja, word het een DR70 of een RodeToppert? Wie heeft er ervaring mee... (Het is voor dagelijks straatgebruik!)
Wil als het kan alleen goed en duidelijk advies. :rolleyes:

Ojah, voordat ik het vergeet :):

Cilinder?
Krukas? (power1, doppler, rito oid)
Yasuni R
Dellorto 19mm Racing
HEBO Verstelbaar (107mm)
Malossi Multivar2000
(De rest is std, dus ook ontsteking)

mvg, wesley
 
Advertisement - register to remove this

Dude, ik lees net allemaal goede berichten over de Gila. (Ander forums)

(Van een ander forum)
+ Mooie racegeluid
+ Goed voor op straat
+ Autowheely
+ Leuke top
+ Kwaliteit

- Nog niet zo bekend in de snelle wereld :P
 
Goed warmrijden, rustig aan mee doen... als hij goed warm is af en toe beetje toeren laten maken en goed doortrekken.

Niet extra zwaar beladen, geen honderden km's inrijden.. gewoon knallen
 
Dus zoiets?

- GOED warm laten worden.
- 20km rustig aanrijden.
- dan 10km goed toeren trekken
- en dan KNALLLEN!

:Z Ik nog 3 vraagjes maar die komen morgen wel.

BEDANKT VOOR JULLIE HULP!


8) hier even overzichtje:

- Gilardoni 70cc
- Power1 (+ C3 Lagers)
- Yasuni R
- Dellorto 19mm Racing
- HEBO Verstelbaar (107mm)
- Malossi Multivar2000
 
Last edited:
Goedenmorgen, hier zijn de laatste 3 vraagjes:

1. Wat is de topsnelheid van deze cilinder? (Dus met myn set-up)
2. Hebo Rode drukveer en rode treveertjes neem ik aan? :)
3. Slim om deze Stage-2 te laten tunen? (Meer koppel en vermogen, en het minste slijtage)
 
1 topsnelheid is absoluut niet te zeggen ,zijn te veel dingen die er invloed op hebben.
2 ik zou Malossi veren gebruiken , koop een rode en een gele zodat je kunt proberen
en bij een Hebo koppeling zou ik beginnen met blauwe veren , is in ruim 90% van de gevallen perfect ,rood is heel erg zwaar , als je daarmee moet rijden is het imo niet goed.
3 waarom een Gilardoni? maargoed , std uit de doos is deze cilinder prima , tunen vereist ook weer een andere setups etc. gewoon std is er genoeg uit te halen. door tunen word overigens de slijtage hoogstens juist meer..
 
Dus gewoon Blauwe (Hebo) trekveertjes met een Malossi Gele drukveer? (Ik ga gewoon wat testen)

Maar met "tunen" bedoel ik Stage2. (Dus meer koppel en hogere top met het minste slijtage...) Word door Bullet gedaan van 5th..

@ Melf: Waarom Gila. ? Omdat ze me dat hier aanrijden.. en iedereen zegt wat anders. :P
 
Dus gewoon Blauwe (Hebo) trekveertjes met een Malossi Gele drukveer? (Ik ga gewoon wat testen)

Maar met "tunen" bedoel ik Stage2. (Dus meer koppel en hogere top met het minste slijtage...) Word door Bullet gedaan van 5th..

@ Melf: Waarom Gila. ? Omdat ze me dat hier aanrijden.. en iedereen zegt wat anders. :P

nooit werk van bullet gezien dus kan ik niks over zeggen.
maar als ik jouw was ff laten afwerken door iemand die het netjes kan
dan ga je net zolang plezier hebben van je gila als ik heb (dik 2000KM)
 
ik vind het onzin om een Gilardoni te laten bewerken , std is ie al prima , en een Gilardoni is al vrij duur imo , dus waarom? dat ie meer slijt als je m niet bijwerkt is gewoon BS als je het mij vraagt...
 
Back
Top