This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hmm strange..???

Liquidian

Well-Known Member
Ey

Dit is mijn setup:
Cilinder 49,6 cc
Uitlaat Yasuni R(acing)
Carburateur Dell'orto phbn 12mm
Luchtfilter Onbegrenst
Vario MHR Multivar Sport
Koppeling Hebo Verstelbaar

afstelling:
Sproeier 88
Variorollen Malossie 5.1 gram
Drukveer Malossie Geel
Trekveren Omega Zwart

Hoe kan dat dat ik met een zx harder ree met eg alles std en dus onafgesteld dan met deze setup??? een vriend van mij rijd zelfs 93 digi met zo een setup waarom haal ik maar 68 digi :s????

kan iemand mij dat zeggen plz ..

help me!!!

-liquidian..

mad_gertje said:
is die Yasuni R niet een beetje overdreven voor een 50 cc en heb je hem wel goed afgesteld?

ik weet niet of jij veel ervaring met scooters hebt maar de yasuni r is een van de beste uitlaten op een std 50 hoor!

Ga met de rollen eens iets lichter zitten rond 4.5 - 4.7, de sproeier misschien iets kleiner kijk is naar de kleur van je bougie, istie niet te rijk afgesteld?
Voor de rest heeft die vriend exact dezelfde setup, geen andere carberateur of hele andere scooter. Want welke scooter heb jij en welke heeft je vriend?

Sproeier zal wel goed zijn, luchtfilter-prop is er middels uit.. ga maar wat lichter in de rollen. Je kan trouwens ook gewoon std. cilinder zeggen ipv. 49,6 cc..
En ja.. afstellen.

je heb een MHR vario. dies is nie eg bedoeld voor je std cill maar wat hoogtoerigere 70cctjes maar dan alsnog moetje wel harder dan 68 gaan.
denk dat je sproeier wel te groot is. probeer eens iets in de rigting van 74. en naar je bougie kijken oftie juiste kleur heb

jullie weten nieteens watvoor scooter hij heeft:| als hij een peugeot heeft moet hij zwaarder in de rollen gaan... en mina idd lichter, dus je kan nu wel gaan zitten blazen over die rollen die te zwaar zijn.. maar je weet niets:?

als je een peug scooter hebt zou ik eens rond de 6,7 gram gaan zitten en sproeier 76 .

ik heb een aerox... en ik had 4.4 malossie rollen erin maja dat reej niet egt zo goed....

maja die vriend van mij heeft dezelfde

en dan nog een andere vriend heeft precies dezelfde ook kwa kleur e.d. alleen die zijn setup verschilt alleen kwa c16 en ik heb een r...

maja mensen zeggen dat een c16 slechter moet doen dan een r...

Mja.. die PHBN verraade hem een beetje vind je niet?