Wim Hoi? 24 April 2006 #541 En bedankt voor die foto's en reacties.. MartijnHRacing said: heey wim heb je mijn testbank gescore al gezien dan bij toon ? je scoot is trouwens heeeel erg netjes laters Click to expand... Jaah, netjes.. Vraag maar aan toon die van mij 8)
En bedankt voor die foto's en reacties.. MartijnHRacing said: heey wim heb je mijn testbank gescore al gezien dan bij toon ? je scoot is trouwens heeeel erg netjes laters Click to expand... Jaah, netjes.. Vraag maar aan toon die van mij 8)
S Sibo For those 7 seconds 24 April 2006 #542 Vermeld die effe hier dan.... had je gister nou nog gebankt?, was je toch van plan? Ding zag er wel gelikt uit
Vermeld die effe hier dan.... had je gister nou nog gebankt?, was je toch van plan? Ding zag er wel gelikt uit
5 [5th]Tom K ''en kornuiten'' 24 April 2006 #543 ik ben trots op je wim ... dat je een beta zo goed behandeld
S sr frame freaks 24 April 2006 #544 yooo wim hoorde je score van toon netjes hoor hey spreek je nog wel laters
Huib HGS tuner 25 April 2006 #546 wim ze mond staat nu nog open.. daarom gaat ie vanmiddag naar de jager om werkelijke tovami pk's neer te zetten. het verschil tussen tovami en die van toon is niks tot nauwlijks. dus beloofd wel wat goeds... Huib..
wim ze mond staat nu nog open.. daarom gaat ie vanmiddag naar de jager om werkelijke tovami pk's neer te zetten. het verschil tussen tovami en die van toon is niks tot nauwlijks. dus beloofd wel wat goeds... Huib..
Tommy. *BA DUM TSS* 25 April 2006 #550 Marcel said: Ik hoorde iets in de 23 pk :~ Click to expand... dat is echt neit verkeerd:W wat was de hoogste score @ mina 70cc "tot nu toe"?
Marcel said: Ik hoorde iets in de 23 pk :~ Click to expand... dat is echt neit verkeerd:W wat was de hoogste score @ mina 70cc "tot nu toe"?
A azzink Well-Known Member 25 April 2006 #551 23.3 van rr tuning toch? Zeer nette beta dit, en een droomwerkplaats denks , echt supernet tot in de details dit.
23.3 van rr tuning toch? Zeer nette beta dit, en een droomwerkplaats denks , echt supernet tot in de details dit.
Pruttelbakje Fruttelkutje 25 April 2006 #552 soww als dat zo is is t een behoorlijke score:W verdiend zo'n mooie scoot ook wel
Wim Hoi? 25 April 2006 #553 Ik ga om 4uur naar De Jager.. en 23+?? van wie heb je dat gehoord? En ik wil opzich een verse page, Hof mischien??
Ik ga om 4uur naar De Jager.. en 23+?? van wie heb je dat gehoord? En ik wil opzich een verse page, Hof mischien??
D.J Pfew, al die draden 25 April 2006 #555 Jongens, wacht het nou gewoon even af... Wim plaatst het hier wel als hij het kwijt wil.
Easy Riders Rolf ewehem 25 April 2006 #556 Ben zeer benieuwd iig, en wimpie je bos-cross actie ownde @ meppel :W
M MartijnHRacing MartijnHRacing 25 April 2006 #557 was vandaag ff bij toon leuke score kan het zowat niet geloven laters
Boelie035 Hoi.. 25 April 2006 #559 Ding stond er leuk bij t weekend ... velgrandjes zijn in het echt echt TE gruwelijk ... bovendien blaasde je er aardig mee rond op meppel en lely ...ouwe boscrosser !! haha
Ding stond er leuk bij t weekend ... velgrandjes zijn in het echt echt TE gruwelijk ... bovendien blaasde je er aardig mee rond op meppel en lely ...ouwe boscrosser !! haha