Wim Hoi? 23 April 2006 #521 ErwinZ said: Ik vind hem te laag ja. Een clamp hoort imo boven de kappen uit te steken, niet zo overdreven veel maar toch. Vond de vooruitstaande clamp mooier staan. Maar verder is ie imo supervet Click to expand... Ik vind hem mooi zo Hij heeft echt een lekkere sprintpositie zeg maar.. En bedankt voor reacties/foto's en filmpje 8)
ErwinZ said: Ik vind hem te laag ja. Een clamp hoort imo boven de kappen uit te steken, niet zo overdreven veel maar toch. Vond de vooruitstaande clamp mooier staan. Maar verder is ie imo supervet Click to expand... Ik vind hem mooi zo Hij heeft echt een lekkere sprintpositie zeg maar.. En bedankt voor reacties/foto's en filmpje 8)
[5th]patrick Kraken ? 23 April 2006 #522 wim hij ownt vies hard ik ben vlieft op dat ding :W ziet er echt top uit en loopt ook als n beest greetz
wim hij ownt vies hard ik ben vlieft op dat ding :W ziet er echt top uit en loopt ook als n beest greetz
Joene. Ik zoek Henk! 23 April 2006 #523 Wim said: Ik vind hem mooi zo Hij heeft echt een lekkere sprintpositie zeg maar.. En bedankt voor reacties/foto's en filmpje 8) Click to expand... Wimma 8)! ding zag er weer té vetjes uit het weekend, en gelukkig heb je nog kunnen branden ook! maar, wel soon ff een Mstuurie monteren, gewoon om ff te sjekke 8)! én snel ff goede carb scoren :W!
Wim said: Ik vind hem mooi zo Hij heeft echt een lekkere sprintpositie zeg maar.. En bedankt voor reacties/foto's en filmpje 8) Click to expand... Wimma 8)! ding zag er weer té vetjes uit het weekend, en gelukkig heb je nog kunnen branden ook! maar, wel soon ff een Mstuurie monteren, gewoon om ff te sjekke 8)! én snel ff goede carb scoren :W!
dragsterlover TTE Mooierd #221 23 April 2006 #524 hij is goed vet wim . ik had de bril van erwin even op, toen was ie nog vetter gewoon
Wim Hoi? 23 April 2006 #526 dragsterlover said: hij is goed vet wim . ik had de bril van erwin even op, toen was ie nog vetter gewoon Click to expand... Idd met die bril owned hij helemaal Volgende x moeten wij ook maar eens meeten denks En Beta zit leuk vermogen in
dragsterlover said: hij is goed vet wim . ik had de bril van erwin even op, toen was ie nog vetter gewoon Click to expand... Idd met die bril owned hij helemaal Volgende x moeten wij ook maar eens meeten denks En Beta zit leuk vermogen in
Joostpuch Well-Known Member 23 April 2006 #528 echt een gaaf machientje! gruwlijk gewoon. ik denk alleen dat een korte vooruitstaande clamp nog iets mooier kijkt
echt een gaaf machientje! gruwlijk gewoon. ik denk alleen dat een korte vooruitstaande clamp nog iets mooier kijkt
RobertD Ik zoek hulp! 23 April 2006 #529 Hij is echt tof ! -:- Ding knalde ook rete hard vandaag 8) Alleen jammer dat je van mijn hommie Grossie verloren hebt :*
Hij is echt tof ! -:- Ding knalde ook rete hard vandaag 8) Alleen jammer dat je van mijn hommie Grossie verloren hebt :*
Wim Hoi? 23 April 2006 #530 RobertD said: Hij is echt tof ! -:- Ding knalde ook rete hard vandaag 8) Alleen jammer dat je van mijn hommie Grossie verloren hebt :* Click to expand... Uhm jah, vage sprint, maja ik own hem toch wel..
RobertD said: Hij is echt tof ! -:- Ding knalde ook rete hard vandaag 8) Alleen jammer dat je van mijn hommie Grossie verloren hebt :* Click to expand... Uhm jah, vage sprint, maja ik own hem toch wel..
Titus Mooiboii 23 April 2006 #531 Wim said: Uhm jah, vage sprint, maja ik own hem toch wel.. Click to expand... Wim, maak je niet zo druk we doen hem nog wel es over
Wim said: Uhm jah, vage sprint, maja ik own hem toch wel.. Click to expand... Wim, maak je niet zo druk we doen hem nog wel es over
niek_loog SSR SolidStreetRacer 23 April 2006 #532 niet alleen mooi op foto's, elk detail gezien in real life mooi werk en nog bedankt voor t lenen van handschoentjes
niet alleen mooi op foto's, elk detail gezien in real life mooi werk en nog bedankt voor t lenen van handschoentjes
Wim Hoi? 23 April 2006 #533 GROSSIE said: Wim, maak je niet zo druk we doen hem nog wel es over Click to expand... maja hou er niet van om te verliezen, doe het ook weing gelukkig En net wat ik zei ging een beetje raar, en we gaan het idd nog een over doen..
GROSSIE said: Wim, maak je niet zo druk we doen hem nog wel es over Click to expand... maja hou er niet van om te verliezen, doe het ook weing gelukkig En net wat ik zei ging een beetje raar, en we gaan het idd nog een over doen..
Jordy. MWS 23 April 2006 #537 echt super super vet wim, jammer dat we niet meer hadden kunnen sprinten , ik was druk bezig met andere dingen :X. volgende week beter!
echt super super vet wim, jammer dat we niet meer hadden kunnen sprinten , ik was druk bezig met andere dingen :X. volgende week beter!
M MartijnHRacing MartijnHRacing 24 April 2006 #538 heey wim heb je mijn testbank gescore al gezien dan bij toon ? je scoot is trouwens heeeel erg netjes laters
heey wim heb je mijn testbank gescore al gezien dan bij toon ? je scoot is trouwens heeeel erg netjes laters
Erik. Running 24 April 2006 #539 Wat een ding Wim :~. Kom hem dit jaar nog wel een keer in het echt bewonderen!
schillie Well-Known Member 24 April 2006 #540 Echt een mooi ark is dit zeer vet heb hem gister ook een paar keer zien rijden en ben zeer onder de indruk dervan.
Echt een mooi ark is dit zeer vet heb hem gister ook een paar keer zien rijden en ben zeer onder de indruk dervan.