Mark.S Well-Known Member 1 April 2006 #441 :love: Edit// ik zou wel wat rood aan het stuur laten, aangezien je vork ook mooi rood is
Wim Hoi? 1 April 2006 #443 Mark.S said: :love: Edit// ik zou wel wat rood aan het stuur laten, aangezien je vork ook mooi rood is Click to expand... Ik zie net op de foto's dat het idd niet erg verkeerd staat Iig ga ik mijn rempotjes parelstralen net als Huib zeg maar En gewoon ff kijken met zilveren stuurrol en zwarte handvaten.. 8)
Mark.S said: :love: Edit// ik zou wel wat rood aan het stuur laten, aangezien je vork ook mooi rood is Click to expand... Ik zie net op de foto's dat het idd niet erg verkeerd staat Iig ga ik mijn rempotjes parelstralen net als Huib zeg maar En gewoon ff kijken met zilveren stuurrol en zwarte handvaten.. 8)
Jordy. MWS 1 April 2006 #444 echt lekker wim laat je trouwens die staaf als achterveer? ik denk dat een YYS veer wel super ver zou staan
echt lekker wim laat je trouwens die staaf als achterveer? ik denk dat een YYS veer wel super ver zou staan
Exteem_Malaguti Matties 1 April 2006 #445 Dit ding is echt helemaal af, ook mooi hoe alles gefixt is stuupen achter adaptor en vooral die voorvork.
Dit ding is echt helemaal af, ook mooi hoe alles gefixt is stuupen achter adaptor en vooral die voorvork.
Marcel флоп т мг е)) 1 April 2006 #446 Furious Beta said: echt lekker wim laat je trouwens die staaf als achterveer? ik denk dat een YYS veer wel super ver zou staan Click to expand... Of een RS24 :~? Dit is echt te erg Wim, wanneer gaat het blok weer brullen?
Furious Beta said: echt lekker wim laat je trouwens die staaf als achterveer? ik denk dat een YYS veer wel super ver zou staan Click to expand... Of een RS24 :~? Dit is echt te erg Wim, wanneer gaat het blok weer brullen?
Wim Hoi? 1 April 2006 #450 Furious Beta said: echt lekker wim laat je trouwens die staaf als achterveer? ik denk dat een YYS veer wel super ver zou staan Click to expand... Bij een F32s voorvork moet ook een dikke achterveer denks Een Rs24(10) of een Bitubo world champion.. ik denk zelf de laatste vanwege de kleuren.. Exteem_Malaguti said: Dit ding is echt helemaal af, ook mooi hoe alles gefixt is stuupen achter adaptor en vooral die voorvork. Click to expand... Ik ga alleen een rechte clamp maken, niet naar voren.. beetje TNT style.. Maar dan zo kort mogenlijk
Furious Beta said: echt lekker wim laat je trouwens die staaf als achterveer? ik denk dat een YYS veer wel super ver zou staan Click to expand... Bij een F32s voorvork moet ook een dikke achterveer denks Een Rs24(10) of een Bitubo world champion.. ik denk zelf de laatste vanwege de kleuren.. Exteem_Malaguti said: Dit ding is echt helemaal af, ook mooi hoe alles gefixt is stuupen achter adaptor en vooral die voorvork. Click to expand... Ik ga alleen een rechte clamp maken, niet naar voren.. beetje TNT style.. Maar dan zo kort mogenlijk
Joostpuch Well-Known Member 1 April 2006 #454 ik vind hem echt GRUWELIJK!!!!!!!!!! alles picobello afgewerkt
[5th]Nick The Bad Guy 3 April 2006 #457 Mooie kleur tijgert En mijn vingerafdrukken zitten op je velg
-arthur- Suzuki TL1000R 3 April 2006 #458 leuk ding...... Bitubo world champion zal hem zkr beter staan als die buis :W :winner:
Wim Hoi? 3 April 2006 #459 -arthur- said: leuk ding...... Bitubo world champion zal hem zkr beter staan als die buis :W :winner: Click to expand... 8) ik ga proberen die veer voor Meppel te kopen Ff kijken hoe het financieel verder gaat voor de rest van de maand
-arthur- said: leuk ding...... Bitubo world champion zal hem zkr beter staan als die buis :W :winner: Click to expand... 8) ik ga proberen die veer voor Meppel te kopen Ff kijken hoe het financieel verder gaat voor de rest van de maand