This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

-HGS Speed Ark #2-

Status
Not open for further replies.
blingt goed daarom *D

ff iets anders, wat is nou eigenlijk het nut van velgen afdraaien? heb het al een paar keer gezien maar ik vraag me nu wel af waarom eigenlijk..

>Mark< said:
blingt goed daarom *D

ff iets anders, wat is nou eigenlijk het nut van velgen afdraaien? heb het al een paar keer gezien maar ik vraag me nu wel af waarom eigenlijk..

Velgen worden iets lichter en het ziet er gewoon tof uit , scheelt polijstwerk .

@ wimmahhh, je Beta Owned de boel ff en al helemaal de kleur :~:~

:W velg is nice , afwerking van de scoot is super -:- !

wanneer ga je hem eigenlijk starten?.. wat moet er nog allemaal gebeuren.. en aanwezig @ perkepolder?

Heb je de kleur niet toevallig van Volkswagen? Ik zie namelijk erg vaak vw's rijden hier in de buurt met dezelfde kleur.. Vind t erg nice

Ziet er weer strak uit Wim , ik moet alleen zeggen dat het rood op het stuur me echt tegen staat .

cunoh said:
Heb je de kleur niet toevallig van Volkswagen? Ik zie namelijk erg vaak vw's rijden hier in de buurt met dezelfde kleur.. Vind t erg nice

is een lambogini kleur erg vet in het echt 9||6

Bedankt jongens

Ik ga ook ff kijken met gestraalde rempotjes, zilveren stuurrol en zwarte handvaten..

Lijkt mij mooier

Johan... said:
Ziet er weer verdomd netjes uit Wim! Kan je trouwens even je mail checken? Hoor het wel!

Jaah gister gedaan.. maar moest ff overleggen hoe en wat

PM terug

Vanavond eindelijk ff de Beta op wielen gezet, samen met de kappen.. 8)
Kappen zitten half vast.. ging alleen om het idee

Aangezien Huib zijn ding het ook weer doet.. kwam hij ff langs

Hier ook de gemonteerde remklauw(adapter) te zien..
Ik moet alleen nog de busjes en adapter stralen..

Maar omdat er nog maar weinig van het frame over is achter, heb ik toch maar een versteviging gemaakt van Alu.. ik zit alleen te twijfelen tussen zwart spuiten of polijsten..

Binnenkort alle kappen er weer af.. en alles aansluiten, zoals koeling, bedrading enz..

Ook moet het blok nog bewerkt worden en dan nog alles in elkaar
Iig nog genoeg te doen voor Meppel

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

eindelijk lijkt het weer een beetje op een scooter
ziet er goed uit jongeman
nu die van mij er nog naast

snel alles aansluiten en vlammen

xxx

Status
Not open for further replies.