cb-dude addicted 2 bass 6 November 2005 #21 idd kleur is erg vet geworden veel succes met de nieuwe scooter zal er moeten aan denken op een van de volgende meetings ... nee geen typhoon meer maar een BETA !
idd kleur is erg vet geworden veel succes met de nieuwe scooter zal er moeten aan denken op een van de volgende meetings ... nee geen typhoon meer maar een BETA !
Ruben# RCT Speed & Design 6 November 2005 #24 De vorige was al vet, maar deze wordt vetter denkx De kleur is ook wel :~ Ik meet je volgend jaar wel een x Grtz Ruben
De vorige was al vet, maar deze wordt vetter denkx De kleur is ook wel :~ Ik meet je volgend jaar wel een x Grtz Ruben
[5th]patrick Kraken ? 6 November 2005 #25 Wim wat een vet ding ziet er echt uber uit ik spreek je snel weer greetz
Wim Hoi? 6 November 2005 #26 Het brengt een glimlach op mijn gezicht *D jullie zijn liev :* En idd het idee om groen zwart te doen kwam van Tom.:*
Het brengt een glimlach op mijn gezicht *D jullie zijn liev :* En idd het idee om groen zwart te doen kwam van Tom.:*
Enzo Runter an Gas! 6 November 2005 #27 Zooooww ziet er echt superrr uit Wim!! Die kappen zijn te mooi! En qwa setup zal dit weer goed zn best gaan doen. Ga je wel dit seizoen met nieuwe malossi helm rijden? :X Gr.Enzo
Zooooww ziet er echt superrr uit Wim!! Die kappen zijn te mooi! En qwa setup zal dit weer goed zn best gaan doen. Ga je wel dit seizoen met nieuwe malossi helm rijden? :X Gr.Enzo
Marcel флоп т мг е)) 6 November 2005 #28 Vette shit Wim, leuke kleur :W binnekort weer in elkaar drukken? O-)
deRuiter. ex-Speed member 6 November 2005 #30 :~...OMG die kleur is zoww sexy...:~ Gaat goed komen hiermee Zie em volgend jaar wel bij meeting... Veel succes ermee... Viperd
:~...OMG die kleur is zoww sexy...:~ Gaat goed komen hiermee Zie em volgend jaar wel bij meeting... Veel succes ermee... Viperd
Struiksel MHR Speed @ Rox© 6 November 2005 #31 :~die kleur:~ ziet er zeer netjes uit Komt wel goed zo te zien t resultaat zal zekers vet zijn. ik volg deze.....
:~die kleur:~ ziet er zeer netjes uit Komt wel goed zo te zien t resultaat zal zekers vet zijn. ik volg deze.....
Titus Mooiboii 6 November 2005 #32 Wimm kunnen we samen pimpen volgend jaar met onze lambo kleuren8P Oooi :*
Geert A.k.a. SuiD 6 November 2005 #33 de zoveelste persoon die het zegt.. maar dat kleurtje is echt te geil :~ setup was al goed :# ben benieuwd!
de zoveelste persoon die het zegt.. maar dat kleurtje is echt te geil :~ setup was al goed :# ben benieuwd!
Jordy. MWS 6 November 2005 #34 he wim dat is toch stukkie beter, beta *D die kleur is idd tov :W gaat wel vlammen succes
Jaspah Nu ook een GC slet.. 6 November 2005 #35 hee wimpie :W vet kleurtje man :# damn. verder wens ik u veel succes met de ark :* toedels
Jumper Well-Known Member 6 November 2005 #36 idd kleur is vet jong. tot op meeting dan eens, C30 blijft mooi hoor zelfs al heeft hij gebrand
#Maik Full Carbon Zips 7 November 2005 #38 Eej tjoener ziet er goed uit kerel! kmoet nogsteeds lachuh als ik eraan denk , hoe je die burnout maakte met je auto en toen werd aangepakt @ smp hahaha te vet
Eej tjoener ziet er goed uit kerel! kmoet nogsteeds lachuh als ik eraan denk , hoe je die burnout maakte met je auto en toen werd aangepakt @ smp hahaha te vet
Maarten Fucking positive 7 November 2005 #39 mooi keurtje wim ziet er goed uit. dat zal volgend seizoen lekker vlammen
Danny. Voorheen [evolution] 7 November 2005 #40 wat was dat voor idiote kiwi over de sprintbaan ?.... kleur ownt , lekker wim , zal zeker gaan vlammen
wat was dat voor idiote kiwi over de sprintbaan ?.... kleur ownt , lekker wim , zal zeker gaan vlammen