-HGS Mina Speed Typhoon-

Status
Not open for further replies.
Wim said:
Scooter knalt weer!! 8)

De Jager heeft de cillinder weer ff netjes gemaakt.. en een verse zuiger en snaar geleverd..

Snaar moet ik nog monteren, hij slipt denk ik, dus uit voorzorg een nieuwe gekauft.. :W
Als het een beetje mee zit kan ik morgen op de bank... +ralf+

Waar ga je nu banken dan? (ben nog niet in contact geweest met rr kan zo effe belle nog)

Kom onlien dan @ msn

Sibo said:
Waar ga je nu banken dan? (ben nog niet in contact geweest met rr kan zo effe belle nog)

Kom onlien dan @ msn

Aarsch :X:X

Jer zou me bellen!!:( je regeld weer helemaal nix ik kan ook niet op je rekenen.

*D:*..

hmm, dat ziet er idd niet lekker uit...
Wel mooie scooter verder :love:, maar ben nog wel benieuwd naar de achterkappen als die nog gaan komen iig...

'k Ga je wel zien @ lely denks, als je dan ook me subje mee kan nemen O-)

StreetAngel said:
hmm, dat ziet er idd niet lekker uit...
Wel mooie scooter verder :love:, maar ben nog wel benieuwd naar de achterkappen als die nog gaan komen iig...

'k Ga je wel zien @ lely denks, als je dan ook me subje mee kan nemen O-)

Bedankt.. en ben zelf ook benieuwd..;)

En @ lely hoop ik je subje wel mee te nemen...

Kleine update..
Ik heb een paar stickers laten maken voor Lelystad..
Ik had 3x me naam en 1x mijn project naam.. En 2x een vlaggetje om voor me naam te plakken maar 2 was de moeite niet waard ws want kreeg er 6 8) en ik kreeg nog 30% korting omdat ik die man wel kon +ralf+

attachment.php

En de 3de naam sticker op me helm geplakt 8)

attachment.php

Morgen ga ik me voorkap opnieuw spuiten met de compressor kijken of dat er beter uitkomt te zien als wat ik met de spuitbus deed :D..

En dan komen daar de verse stickertjes op.. (Hoop dat Inne nog wat Flour oranje ST.net stickers heeft :X)

:EDIT/ Zuiger en snaar zijn al vers, en van Steven krijg ik morgen nieuwe veertjes voor me Delta want die zij OOK al gaar.. pakt bij 6k al ofzo..

Ooi:*

Last edited:
Zonde van je zuigertje Man

Hoop dat alles weer naar behoren Blaascht met je nieuwe Parts.. -:-

Aangezien je nu een aantal vlaggetjes meer hebt is het dan niet een idee om op je helm (voor en achter) bij je naam ook 2 vlaggetjes te plakken :!

Mzzls DavidHamers

(suc-6 op lely :#)

DavidHamers said:
Zonde van je zuigertje Man

Hoop dat alles weer naar behoren Blaascht met je nieuwe Parts.. -:-

Aangezien je nu een aantal vlaggetjes meer hebt is het dan niet een idee om op je helm (voor en achter) bij je naam ook 2 vlaggetjes te plakken :!

Mzzls DavidHamers

(suc-6 op lely :#)

Ik dacht er wel aan om aan de zijkanten van me helm een vlaggetje te plakken.. mischien doe ik dat ook nog 8)

ErwinZ said:
Kooiman... *denkt aan Toen was geluk heel gewoon* :+

Het ziet er goed uit :W

:W Ik hoor het nog wel eens :D kOOOOOOiman:P

Bedankt..

Erwin. said:
De ghostrider wordt bekend :D, (kijkt naar zwarte helm)

:), meet je @ lely....

*D er zaten ook nog witte stikkers op van "Lazer" en "Vertigo" maar dat stond niet met flour oranje dus die stickers eraf gehaald..

En we meeten wel weer jaah +pippi+

Ook heb ik net alles geborgd maar cam kan geen zuivere foto's "meer" maken..
Dus mischien dat ik morgen een fototje met me moeders cam maak of vrijdag als alles voorelkaar is zoals voorkap met stickers en koppeling....

Ik hoop dat ik geen tegenslagen krijg:X..

Ooi.. spullen zijn ingepakt..
ook de scooter maar ben niet erg tevreden.. nieuwe snaar maar er slipt nog iets en heb de koppelingsegmenten opgeschuurd maja.. we zien wel of het beter word aangzien de segmenten niet voledig ingesleten waren..

Het is algemeen bekend dat de camera "beetje" stuk is dus die blijft het weekend thuis:D

Ik heb wel een foto gemaakt zo heb je een beetje een idee hoe het er komend weekend bij staat..

attachment.php

Voorkap is dus opnieuw gespoten maar is mega brak aangezien de grondverf die erop zat, zich vreet in de nieuwe lak.. weet niet hoe ik het moet uitleggen..
Dus onderdemiddag op me werk ff snel geschuurd en gespoten en het ziet er niet uit.. :( maja beter als nix....

Morgen moet ik alleen alles nog schoonmaken want is een beetje vies :X

Tot morgen :*

ziet er goed uit wim spreek je morgen wel weer :)

maar dacht dat je met knap gespoten wh kappen wou :(

Sibo said:
ziet er goed uit wim spreek je morgen wel weer :)

maar dacht dat je met knap gespoten wh kappen wou :(

Wil ik ook:W

Maar financien/tijd/zin spele niet erg mee..:(
Idd spreekt u morgen..

RemcoV said:
Zag em @ bank staan , klonk netjes , hoeveel pk had je :~

20,2 vondt hij zelf tegen valle :+

Was gezelie wim :) jammer genoeg niet tegen elkaar gesprint...

Heb je een sprint zien maken ding gaat dik hard 8)

Status
Not open for further replies.
Back