This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

-HGS Mina Speed Typhoon-

Status
Not open for further replies.
Bedankt jongens :love:

Het word spannend om de kappen en velgen gespoten te hebben voor lely maar ik zal me best doen

Aangezien de verzekering van auto en mijn brommer die volgende week pas de deur uit gaat en dan pas dat geld heb..

had het geheel graag gezien @ lelystad MAAR ik moet werken :s vind het echt wel vetjes m8 ! Doe zo voort zou ik zeggen.

Greetz Hollow

Ooi..

Ik heb in de tussentijd weinig aan scoot gedaan.. alleen begonnen met de kappen te schuren..

Daarom had ik er geen binnenkappen op zitten.. maar ff een beugeltje gebeunt dat me voorkap er iig opzat..

En vandaag was het natuurlijk tijd voor meeting Drachten..
Ik ging samen met Roy (blue white neos) heen.. met de Toyota Landcruiser van me pa 8)

Was erg vet.. in het begin een paar sprints getrokken, maar hij liep niet hard..
Toen ff geld gehaald en ff wat gegeten en toen nog maar eens geprobeerd..
En hij leek wel veel harder te lopen.. toen nog een paar x gesprint..
En om 3uur was het jammer genoeg al afgelopen..

Dus met wat mensen een Aftermeeting plek besproken..
Daar aangekomen lekker geknalt en behoorlijke wheelys getrokken :W:W was echt mooi..

Alleen jammer dat Lucas, Rolf, Laurens en die gangsters het niet konden vinden.. (zo geheime plek was het )

Daarna nog wat gegeten en Titus (Grossie) thuis gebracht omdat hij zijn Runner gesloopt had...

En weer opweg naar huis :W

Foto's Aftermeeting..

Aangekomen..

Het beesje, let op me bowling schoenen 8)

En Roy (blue white neos) ff op de Typhoon een rondje blazen *D
Let op me mooie nieuwe sticker 8)

Was erg vet vandaag en mensen tot Lely :*

Super9Master said:
vet8), je hebt toch wel paar filmpjes gemaakt of niet?

Titus heeft er een op zijn camera en ik dacht dat het Aerox175 was die had iig foto's gemaakt ik weet niet of er ook filmpjes waren gemaakt..

hehe zeker balen dat we die aftermeeting niet konden vinden maarja op lely maar weer een sprintje trekken? :*

hij blijft gewoon te vet buiten dat die nog kappen mist egt top

ga zo door wim kom je wel een keertje meeten op lely..

ben benieuwd naar het reslultaat asl ie finally done is maar met een willy hubert kap wardt het zeker iets speciaals qua kleuren ook valt gewoon niets aan op te merken keep on kerel en ik meet je @ lelystad wel

had ook willen gaan naar drachten maar kon geen vrij van werk krijgen....

Maar we meeten nog wel eens hier ergens in de buurt 8)

was cker tov ik snap all1 niet dat ie later zoveel beter liep @ aftermeeting ,maar binnekort cker weer mee of zelf met auto
ciao :love:

blue white neos said:
was cker tov ik snap all1 niet dat ie later zoveel beter liep @ aftermeeting ,maar binnekort cker weer mee of zelf met auto
ciao :love:

Jaah was idd raar.. @ aftermeeting knalde hij als een malle..

De bedoeling is om voor lely nog een verse zuiger erin te gooien en ook een nieuwe snaar en rolletjes..

En als het meezit nog ergens banken.. kijken of er 21+ inzit

Nog een foto van mij tegen Tom...

Status
Not open for further replies.