-HGS Mina Speed Typhoon-

Status
Not open for further replies.
Naja je hebt iig een mooie tijd neergezet +ralf+

En hadden wij toch maar mee moeten gaan aftermeeten

Suc6 verder Wim

Gr.Enzo

Wim hier:
Ooi:*

Dus ik moest echt te veel regelen sóchtonds.. daarom kwam ik om kwart voor 12 aan..
Mijn scooter snel keuren wat nog net kon..
Eerste heat moest ik tegen de VT sprint mint toen zag ik het direct al niet meer zitten :P
Ik was er weer niet helemaal op berekend dat het zo snel zou gaan met het startsysteem.. dus te laat weg en een tijd van 8,14 en een top van 107 km/u

Tweede heat had ik een valse start omdat ik goed wou starten.. daarna de sprint mint een valse start en de 3de x ging goed was goed weg voor me gevoel..
maar de mint liep goed hard kon hem ook niet bijhouden (was ook 3de geworden, gefeli dudes) maar toch een nette 7,90 neer gezet met een top van 105km/u..

Wat me doel ook was om onder de 8 te gaan..

Daarna nog met wat lui een aftermeeting gehouden.. was ook erg tovv
Waarna ik ff tegen Djdjango ging sprinten maar ik trok hem 100derden meters door..
Ging echt behoorlijk hard.. toen gaf ik gas los en toen ik gas gaf deed hij raar beetje pruttelen en beetje bwoop geluid..
Ik hoopte op een lege tank maar dit x was hij wel genaaid..
er zijn foto's van gemaakt dus die zullen wel verschijnen..
Maar met poetsen en een nieuwe zuiger moet hij wel weer knallen..

Mark (Project-evo-70) heeft ook cillinder geowned dus was niet de enige..8)

Mc terror was ook erg vet.. alles ging door de lucht augurk/tomaat/hamburgerkapjes/HELE HAMBURGERS 8)

Nu al zin in in SMP *D

:EDIT// Als iemand foto's heeft, zou mooi zijn al post je de foto:D

blue white neos said:
Wim hier:
blaat

Mark (Project-evo-70) heeft ook cillinder geowned dus was niet de enige..8)

ja maar hij gebruikte toen wel met nos/nx/lachgas:P
en jij niet:*

maar dat ding gaat goed hard:W

Super9Master said:
ja maar hij gebruikte toen wel met nos/nx/lachgas:P
en jij niet:*

maar dat ding gaat goed hard:W

DUs niet @ aftermeeting :P, was weer andere cilinder. :D:D.

Maare Wimpie, zie je @ SMP :)

dit was hem als het goed is

tn_DSC00533.JPG

:henko:

Oeeii dat ziet er minder leuk uit wim :+

Maar ja idd ff poetsen en nieuwe zuiger dan komt ut wel goed,ding knalde idd hard door 8)

Veel suc6 ermee :)

Ciao

Sim

ziet er veel belovend uit allemaal :D k heb nog een kwartier met de waggie staan wachten bij de uitgang, maar jullie kwamen maar neit 8P

helaas, maar k was echt gaar de terug reis :X blij dat ik bij lelystad een mac tegen kwam hahah
spreek je op speelmansplaten wel weer.

groetjes,

Idd dat is de cillinder.. en Arthur, ik moest over de lelydijk dus had ik mooi met jouw richting huis kunnen rijden..

en jij had geen zin meer zei je.. was wel erg tovv de sprint en aftermeeting

jah das cker minder jammer vanje cil eerst je buddy bak al daarna je cil het zit soms ook niet me he maarjah op smp maar weer knale spreek je daar vast nog wel als ik vervoer heb kunne regelen

efsane said:
ben je nog van plan om mijn pm te beantwoorden?

Done.. beetje geduld is een schone zaak..

Volgend jaar sta ik met wat anders aan de start en het is geen sprint frame maar iets voorin de stnd scooter klasse..
Wel mina, en geen Rox/SR/Neos.. 8)

Dus na SMP gaat ding de verkoop in behalve motorblok..
Dus bij intresse.. frame kan gewoon nog pia blok onder.. dus voor bijde merken te gebruiken..

Stuur maar PM bij intresse..

Status
Not open for further replies.
Back