Goldeneye op de N64 was echt koning.... Die game heb ik helemaal kapot gespeelt met stel maten. Altijd weer fun . Zelfs met mijn broer .
Zelfde geld voor perfect dark. Ook zeer veel samen gespeeld.
En duke nukem ook nog wel gespeeld, maar ken geen enkele code uit mijn hoofd.... Ik speelde geen enkele game ooit met codes..
En die oude UT vergeet ik ook nooit weer toen ik die op de basisschool begon te spelen met een klasgenootje. Vergeet nooit de ogen van zijn moeder toen die binnenkwam: Ja mam is niet grof dit en dat. En vervolgens zag je een lichaam door het beeld vliegen, helemaal uit elkaar gesprongen. Ik had het niet meer 8P. Dat spel heb ik echt helemaal stuk gespeeld. Net zoals dit:
Dat spel speelde ik echt altijd.... Was er ook echt goed in . Teminste dat kreeg ik te horen van mensen. Nog steeds mijn nummer 1 game.
Roept weer een heleboel herinneringen op. Op school bijv. Onze klas 3A tegen 3B die naast ons zat . Of gewoon onze klas CTF. Schoot je iemand neer hoorde je aan de andere kant van het lokaal iemand vloeken .
En dat muziekje van Tactical ops assault on terror ook. Kan hem niet meer vinden. Maar wat heb ik die veel gehoord. Zelfs mijn zusje kon hem uit der kop